شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

309 طرح ناتمام فارس در سال 1403 تکمیل می شوند

  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ۳۰۹ پروژه نیمه تمام استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به مرحله بهره برداری می رسند. به گزارش میلاد…

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ۳۰۹ پروژه نیمه تمام استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به مرحله بهره برداری می رسند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، احمدعلی افکاری در خصوص این خبر بیان کرد: مقرر گردید بابت تکمیل پروژه های نیمه تمام استانی مبلغ ۸۲۶ میلیارد تومان تخصیص به استان فارس اعلام شود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز بر همین اساس، پروژه های پیشنهادی را برای تکمیل در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با اولویت تکمیل پروژه های مصوب شده در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس از محل تعهدات استان به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است.

افکاری با ابراز امیدواری مبنی بر ابلاغ کامل مبلغ مذکور بابت پروژه های پیشنهادی به استان فارس، اضافه کرد: نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ طرح ناتمام در استان فارس وجود دارد که از این تعداد، یک هزار و ۲۰۰ پروژه به صورت مستمر است، که عملا پروژه نیمه تمام تلقی نمی شود، بنابراین حدود یک هزار و ۳۰۰ پروژه به صورت واقعی نیمه تمام داریم که با این تصمیم ۳۰۹ پروژه تا سال آینده از پروژه های نیمه تمام استان کسر می شود که تصمیم مناسبی برای استفاده بهینه از سرمایه گذاری های انجام شده در پروژه های عمرانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در عین حال افزود: پیش بینی می گردد با ابلاغ و تخصیص صد در صدی مبلغ فوق الذکر، بخشی از این پروژه ها تکمیل و به مرحله ی بهره برداری برسند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “309 طرح ناتمام فارس در سال 1403 تکمیل می شوند”

  1. ناشناس گفت:

    سهم لارستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. حسام دیبا گفت:

    قبص اب و برق و تلفن و گاز متناسب شود با وضعیت مالی مردم…بر اساس تعداد املاک مردم که در سازمان ثبت اسناد و املاک ثبت شده میتوان حدس زد مردم در چه وضعیت مالی بسر می برد

  3. حسام دیبا گفت:

    اشتعالزایی واجب تر است بودجه ها به سمت آن هدایت شود صنایع خرد ایجاد شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین