پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 30

12 نقطه استان فارس، میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام خواهند شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، گفت: همزمان با ایام دهه فاطمیه پیکر پاک و مطهر ۱۵ شهید گمنام وارد سومین حرم اهل بیت(ع) و…

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، گفت: همزمان با ایام دهه فاطمیه پیکر پاک و مطهر ۱۵ شهید گمنام وارد سومین حرم اهل بیت(ع) و استان فارس خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در نشست خبری حضور پیکر شهدای گمنام در استان فارس افزود: همزمان با دهه فاطمیه، پیکرهای ۱۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس وارد استان فارس خواهد شد.

کوشکی ادامه داد: پیکر این شهدا در ۱۲ نقطه استان فارس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای ۵، رمضان، تک سال ۶۷ دشمن بعثی و والفجر یک هستند که ۶ شهید در شهرستان شیراز به خاک سپرده می‌شوند.

کوشکی تاکید کرد: روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه دو شهید در بهشت احمدی، یک شهید در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش، یک شهید در پادگان شهید بهمن باقری، یک شهید در دانشگاه علوم پزشکی گراش، یک شهید در شهر ششده و قره بلاغ شهرستان فسا، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، دو شهید در شهرستان خفر، دو شهید در دانشگاه جهرم و مؤسسه علوم قرانی، یک شهید در دانشگاه صنعتی و یک شهید در لشکر ۱۹ فجر تدفیع و به خاک سپرده خواهند شد.

کوشکی همچنین با اشاره به وجود ۱۲۴ یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس در فارس و خاک سپاری ۳۳۴ شهید گمنام در این یادمان‌ها، افزود: هر کدام از این یادمان‌ها به امامزاده و یا تجلی مراکز فرهنگی تبدیل شده‌اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین