پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اداره كل حمل و نقل با نوشتنِ تنها، محقق نمي‌شود!

در گذشته نوشتيم كه مصوبه هرجا اداره كل راه و شهرسازي دارند اداره كل  حمل و نقل جاده‌اي هم بايد داشته باشند براي همه مناطق مختلف  كشور محقق شده است…

در گذشته نوشتيم كه مصوبه هرجا اداره كل راه و شهرسازي دارند اداره كل  حمل و نقل جاده‌اي هم بايد داشته باشند براي همه مناطق مختلف  كشور محقق شده است به جز لارستان و روزنامه ميلاد لارستان بيش از دو سال است كه پيگير مسأله است و خواستار تحقق اين مهم براي لارستان. اما متأسفانه تاكنون هيچ نتيجه‌اي عايد نشده است گويا گوش شنوا و چشم بينايي نيست كه پاسخگوي سخن به حق مردم باشد. در فضاي مجازي ديدم كه نوشته‌اند همين كه رسانه‌ها منعكس كنند به نتيجه خواهيم رسيد. مي‌خواهم عرض كنم چنين نيست زيرا كساني كه نمي‌خواهند اين خواسته به حق مردم تحقق يابد نيروهايي هستند كه متأسفانه در بدنه دولت و مجلس نفوذ دارند و براي عدم تحقق آن سر از پا نمي‌شناسند.

به همين خاطر مردم و مسئولين بايد براي خدا و اجراي فرمان اميرالمومنين (ع) به هر وسيله‌اي كه ممكن مي‌دانند با رياست جمهوري، معاونين  رئيس جمهور، وزير راه و شهرسازي و متنفذين مقتدر در تماس مستمر باشند و اين درخواست را با صراحت تمام بخواهند و با صميميت در تحقق آن اقدام كنند. مسئولين ستادي از جمله امام جمعه، فرماندار و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي مي‌بايست بيش از ديگران در تحقق اين مهم اقدام نمايند و مظلوميت مردم اين مرز و بوم را به گوش  مسئولين ياد شده برسانند زيرا اينان زبان گوياي مردم منطقه هستند.

نماينده فعال و جوان لارستان، خنج، گراش و اوز بايد با تمام توان همت نمايد و اين مسأله‌اي كه به حيثيت منطقه وابسته است محقق سازد و جلو زياده‌خواهي دشمنان منطقه را بگيرد.

آناني كه از نفوذ خويش براي پيگيري  اعمال باطل اقدام مي‌نمايند نيز بدانند كه خدا در كمينگاه ستمگران است.( إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ)

دور گردون گر دو روزي بر مراد ما نرفت

دائماً يكسان نباشد حال دوران غم مخور

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین