پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرمانده سپاه لارستان: با یک طرح بومی رانت مسکن و واسطه گری را در لار حذف نماییم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با دعوت از مسئولان برای رفع مشکل مسکن جوانان، ادامه داد: توقع می‌رود با ازدواج جوانان، دامنه بزهکاری کاش یابد، زندگی سالمی در انتظار…

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با دعوت از مسئولان برای رفع مشکل مسکن جوانان، ادامه داد: توقع می‌رود با ازدواج جوانان، دامنه بزهکاری کاش یابد، زندگی سالمی در انتظار جامعه باشد در حالی که یک قطعه زمین یا مسکن برای یک جوان بسیار دشوار شده است اما مسئولان در لارستان تلاش زیادی در این عرصه داشته‌اند ولی می‌توان با تهیه یک طرح بومی در این خصوص آماده کرد تا رانت را حذف، واسطه گری را از میان برداشت.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ عیسی افسری در بین‌الصلاتین آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، میلاد حضرت زهرا(س)، از آحاد جامعه خواست تا با عضویت در تشکل مبارک بسیج در زمینه کسب آموزش‌ها و آمادگی‌ها بتوانند خدمات متناسب با مأموریت‌ها را به جامعه ارائه کنند، اظهار داشت: حضور در بحران‌ها، اقدامات فرهنگی و اردوهای جهادی را از مأموریت‌های بسیج است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد گروههای جهادی طی سال جاری، افزود: با تلاش بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گروههای جهادی و کمک خیرین از ابتدای ندای رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مؤمنانه، ۴۰ هزار بسته معیشتی در لارستان تهیه و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از تهیه و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار و ۲۵۰ دستگاه گوشی همراه و تلبت در بین دانش آ‌موزان نیازمند خبر داد و تصریح کرد: ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه، ۳۵ هزار بسته بهداشتی، ۳۸۰ میلیون بخشش اجاره بهاء، اهدا دهها فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تقدیم شده است.

این مسئول به آزادسازی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: ۲ نفر از این زندانیان جرائم غیرعمد که بدلیل مشکلات مالی در زندان بوده‌اند، به مناسبت دهه مبارک فجر از زندان آزاد خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه حلقات شجره طیبه صالحین به منظور آموزش جوانان و نوجوانان در پایگاه‌های مقاومت شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: این حلقه‌ها مکمل آموزش‌های مدرسه و خانواده‌هاست.

افسری با ابراز خرسندی از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا، عنوان کرد: در قالب این طرح، بسیجیان برای مراقبت و حمایت از بیماران و خانواده‌های کرونایی به کمک بهداشت و درمان آمده است.

وی فعال‌سازی موزائیکی پایگاه‌های مقاومت بسیج را در زمره برنامه‌های سپاه لارستان اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد پایگاه‌های مقاومت در نقاط مختلف و همچنین خدمات‌رسانی بسیجیان برای زندگی بهتر به مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به سازماندهی گروه‌های جهادی در قالب ۶۰ گروه تخصصی، تصریح کرد: این گروه‌ها به شکل تخصصی کارهای محرومیت‌زدایی را دنبال می‌کنند.

وی با دعوت از مسئولان برای رفع مشکل مسکن جوانان، ادامه داد: توقع می‌رود با ازدواج جوانان، دامنه بزهکاری کاش یابد، زندگی سالمی در انتظار جامعه باشد در حالی که یک قطعه زمین یا مسکن برای یک جوان بسیار دشوار شده است اما مسئولان در لارستان تلاش زیادی در این عرصه داشته‌اند ولی می‌توان با تهیه یک طرح بومی در این خصوص آماده کرد تا رانت را حذف، واسطه گری را از میان برداشت.

افسری با توصیه به خیرین برای سوق یافتن فعالیت‌های اقتصادی به سمت ایجاد اشتغال، اضافه کرد: امید می‌رود با تکیه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید، سرمایه‌ها را به سوی اشتغال سوق داد تا در پی آن جامعه سالم‌تری را پیش‌روی داشته باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین