شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

احداث 4 زمین ورزشی تنیس توسط بخش خصوصی در لار

رییس هیات تنیس لارستان از احداث ۴ زمین ورزشی تنیس توسط بخش خصوصی در لار خبر داد و گفت: مساحت کل این مجموعه ورزشی تنیس که بعد از پارک شهر…

رییس هیات تنیس لارستان از احداث ۴ زمین ورزشی تنیس توسط بخش خصوصی در لار خبر داد و گفت: مساحت کل این مجموعه ورزشی تنیس که بعد از پارک شهر لار و کنار استخر عطایی قرار دارد، ۵ هزار متر مربع است و هم اکنون ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، محمدرضا قنبر نژاد شهردار لار، شریفی معاون وی، اعضای شورای اسلامی شهر لار و محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، از مجموعه ورزشی در حال احداث تنیس شهر لار بازدید کرد و از روند ساخت این طرح اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی از شهرداری، شورا، بخش خصوصی، اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس شهرستان به جهت کمک و حمایت جدی برای احداث این مجموعه ورزشی، تقدیر و تشکر کرد و افزود: سیاست مهم کاری هیات تنیس، ورود تنیس به صورت همگانی در شهرستان در راستای استعدادیابی و غنی سازی اوقات فراغت بوده و برای اجرای این هدف پتانسیل و توانایی های زیادی دراین منطقه وجود دارد.

حسنی افزود: ورود بخش خصوصی به ورزش تنیس از برنامه های اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس لارستان بوده و در این راه با کمک شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، گامهای مهم و بزرگی برداشته شده است.

به گفته حسین شریفی رییس هیات تنیس لارستان، مساحت کل این مجموعه ورزشی تنیس، که بعد از پارک شهر لار و کنار استخر عطایی قرار دارد، ۵ هزار متر مربع و دارای ۴ زمین تنیس است و هم اکنون ۵۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین شریفی ادامه داد: برای این مجموعه ۶ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و حمایت اداره ورزش و جوانان لارستان هزینه می شود که به زودی به بهره برداری می رسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین