سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 33

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 طرح صنعتی و معدنی به مناسبت دهه فجر در لارستان

رئیس اداره صمت لارستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح صنعتی و معدنی به مناسبت دهه فجر در لارستان خبر داد. علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن…

رئیس اداره صمت لارستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ طرح صنعتی و معدنی به مناسبت دهه فجر در لارستان خبر داد.

علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به ارائه آماری درخصوص طرح‌های صنعتی و معدنی قابل افتتاح یا کلنگ‌زنی ویژه دهه فجر سال ۱۳۹۹ پرداخت.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۶ طرح صنعتی و معدنی افتتاح و یک طرح نیز کلنگ‌زنی شده است، افزود: واحد تولید انواع لامپ‌های کم‌مصرف در شهرک صنعتی لار در زمینی به مساحت۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر ایجاد شده که در این شرکت انواع لامپ‌ها و پروژکتورهای کم‌مصرف با نام تجاری «پاذیر» با ظرفیت ۱۵۰ هزار لامپ در سال تولید می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به اینکه واحد تولید ماسک یکبار مصرف پزشکی دیگر طرحی است که در میدان بار مرکزی شهر لار کار خود را آغاز کرده است، افزود: در این واحد تولیدی ماسک سه لایه با ظرفیت تولید ۲۰ میلیون ماسک در سال و اشتغالزایی برای ۲۵ نفر فراهم شده است.

این مسوول همچنین از شروع به کار کارخانه تولید تور و تار و پودباف فولادی(فنس) در شهرک صنعتی مرکزی لارستان خبر داد و تصریح کرد: در واحد تولیدی، قابلیت ۴۰۰ تُن فنس در سال را دارد و توانسته برای ۳ نفر شغل ایجاد کند.

وی به راه‌اندازی واحد تولیدی نوار آبیاری از پلی‌اتیلن در شهرک صنعتی لار اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت برای ۴ نفر شغل ایجاد کرده و توانایی تولید ۳۶۰ تُن نوار آبیاری در سال را دارد.

ابراهیم‌زاده از اجرای طرح توسعه واحد بسته‌بندی انواع مواد غذایی در یکی از واحدهای تولیدی فعال در ناحیه صنعتی پشته‌سنگر لارستان خبر داد و عنوان کرد: در این واحد تولیدی، کار بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، خشکبار، میوه‌خشک و غیره با ظرفیت ۲۵۰ تُن در سال انجام می‌شود.

رئیس اداره صمت لارستان همچنین با اشاره به فعالیت معدن سنگ مرمریت در بخش جویم این شهرستان، ادامه داد: این معدن در زمینی به مساحت ۴۶ هکتار با ظرفیت استخراج سالیانه ۸ هزار نُن سنگ ایجاد شده و برای ۱۴ نفر شغل فراهم کرده است.

وی از کلنگ‌زنی طرح تولید گچ و محصولات گچی در کیلومتر ۳۰ جاده لار به جهرم خبر داد و اضافه کرد: این پروژه بزرگ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از ان زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین