پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه موقت لارستان

یک نماینده انقلابی به ارزش های اسلام و نظام وفادار است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه یک نماینده انقلابی برای حضور در یک مجلس انقلابی می بایست به ارزش های اسلام و نظام وفادار باشد، گفت: یک نماینده مجلس باید در برابر گستاخی های استکبار جهانی منفعل نباشد.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه یک نماینده انقلابی برای حضور در یک مجلس انقلابی می بایست به ارزش های اسلام و نظام وفادار باشد، گفت: یک نماینده مجلس باید در برابر گستاخی های استکبار جهانی منفعل نباشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر کسب رزق و روزی حلال و تأثیر آن بر نیان خانواده، اظهار داشت: لقمه حرام علاوه بر تأثیرات منفی بر هویت و بنیان خانواده، انسان را از کسب مراتب معنویت محروم می کند.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود: پنجشنبه آینده روز ۲۲ بهمن مصادف با پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و حضور آحاد ملت ایران برای نشان دادن دلبستگی به اسلام، نظام، رهبری و عزت ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی براساس سه عامل به پیروزی رسید، تصریح کرد: این سه عامل، مبتنی بر دین مبین اسلام و اهل بیت(ع)، رهبری هوشمندانه امام(ره) و پشتوانه مردمی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب مردم ایران بدون اتکا به شرق و غرب به ثمر رسید، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران متکی بر خدا و پشتوانه مردمی بود.

وی با تأکید بر اینکه پدید آورنده اصلی انقلاب، مردم بودند، گفت: ۲۲ بهمن روز حضور پدیدآورندگان نظام برای دفاع جانانه از نظام است، بنابراین با شرکت در راهپیمایی اقتدار خودتان را به رخ جهانیان بکشید.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه مردم ما مثل گذشته با حضور باشکوه در جشن پیروزی انقلاب، پشتوانه مردمی نسبت به نظام، وفاداری به ارزش ها، بیداری و هوشیاری و غیره را به دشمنان داخلی و خارجی نشان خواهند داد، تصریح کرد: دست هایی پنهان به دنبال تطهیر کردن فسادهای حکومت پهلوی در دیدگاه نسل های سوم و چهارم انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که صلاحیت آنها در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی تأیید شده است، باید بدانند که شایستگی نشستن روی صندلی مجلس را دارند، افزود: حال نوبت مردم است که اصلح ترین فرد را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

امام جمعه موقت لارستان فردی شایستگی مردم در مجلس را دارد که دغدغه نظام، اسلام، ولایت و مردم را داشته باشد، یادآور شد: نماینده مجلس می بایست علاوه بر برنامه ریزی برای منافع کلان کشور، منافع حوزه انتخابیه را نیز در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس، نماینده ای برای کل مردم ایران است، ادامه داد: قانونی که مجلس تصویب می کند، همه مردم از قانون مجلس متأثر می شوند، چرا که اجرای قانون برای همه لازم الاجراست.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه فرد نماینده باید بتواند قادر به سطح بندی و اولویت دادن به کارها داشته باشد، تصریح کرد: بررسی مسائل کلان کشور در مجلس شورای اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: نماینده ای باید به مجلس برود که بتواند در تصمیم گیری های مهم و اساسی کشور موثرتر باشد.

وی با اشاره به اینکه فرد نماینده باید علاوه بر مسائل کشور به دلیل انتخاب شدن از سوی مردم یک منطقه، برای پیگیری مشکلات و درخواست های حوزه انتخابیه دغدغه داشته باشد، گفت: فردی برای ورود به مجلس شایستگی دارد که مسائل سیاسی داخل و خارج کشور را با تحلیل عمیق تری بررسی کند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه هنوز چند صباحی از اجرایی شدن برجام نگذشته است که کنگره آمریکا اقدام به تصویب طرح ضد ایرانی کرده است، تصریح کرد: با تصویب شدن این طرح، دست دولت آمریکا برای کاهش تحریم ها بسته می شود که این صریحاً نقض برجام است.

وی با تأکید بر اینکه یک نماینده انقلابی برای حضور در یک مجلس انقلابی می بایست به ارزش های اسلام و نظام وفادار باشد، گفت: یک نماینده مجلس باید در برابر گستاخی های استکبار جهانی منفعل نباشد.

حجت الاسلام رمضانی یک نامزد اصلح نمایندگی مجلس کسی است که بتواند خدمت بهتر و بیشتر به مردم و کشور داشته باشد، یادآور شد: کشور ما با مشکل بیکاری، مسکن و اشتغال جوانان مواجه است و یک نماینده مجلس باید با استفاده از این فرصت، برای حل این مشکلات راهکار دهد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین