شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فیلم کوتاه “آرمان” ساخته لارستانی‌ها را باید دید

 فیلم کوتاه «آرمان» به تهیه‌کنندگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس روایتی نو از انقلاب اسلامی است که به‌‌عنوان فیلم تحسین‌شده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شناخته…

 فیلم کوتاه «آرمان» به تهیه‌کنندگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس روایتی نو از انقلاب اسلامی است که به‌‌عنوان فیلم تحسین‌شده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شناخته شده است

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس گفت:  این فیلم کوتاه در گروه هنری منجی از مجموعه کانون «شهید ابوالحسن تجربی» لارستان با موضوع انقلاب اسلامی ایران در دی‌ماه سال جاری ضبط و تدوین شده است. اخوت اظهار داشت:  این فیلم ماجرای یک عکاس خبرنگار را در اوج درگیری‌های انقلاب روایت می‌کند و فیلمی بدون دیالوگ است به‌گونه‌ای که موسیقی متن احساس و کلام را به مخاطب می‌رساند.

بنا بر این گزارش «آرمان» داستانی قدیمی است که فیلم و انیمیشن آن ساخته شده، اما آن چیزی که این فیلم به‌صورت نوآورانه و با نگاهی جدید به مخاطب خود عرضه کرده “سکانس آخر فیلم” است که به‌صورت کلی پایان داستان اصلی را تغییر داده و ما شاهد نمایش دستاوردهای فرهنگی، هنری، علمی و غیره ۴٠ ساله انقلاب اسلامی ایران هستیم.  آرمان  فیلمی “کاملا مردمی” است که به‌صورت حرفه‌ای ساخته شده و قصد دارد نشان دهد که در پیروزی انقلاب اسلامی اکثر اقشار مردم نقش داشته‌اند، حتی سربازان رژیم ستمشاهی نیز در این راستا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 نویسنده و دستیار کارگردان فیلم “آرمان” محمدجعفر خداوندوست، کارگردان آن محمود دلاور، مدیر تولید عاطفه عباسیان، حسین راضی تدوین‌گر فیلم، مدیر فیلمبرداری فرزاد عباسیان و یاسر فاقدی بازیگر این فیلم کوتاه است.

 «آرمان» به‌عنوان فیلم تحسین‌شده ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شناخته شده است. جنوب فارس یکی از مراکز قوی کشور در بحث تولید محتوای دیجیتال از جمله فیلم و سرود، نمایش و کلیپ، موشن، میکس و مونتاژ آثار هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که پتانسیل و توانایی این را دارد که کار هنری حرفه‌ای و فاخری را تهیه و تولید کند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین