جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

عکاس “میلادلارستان” رتبه اول عکسواره ملی مستان مستور را از آن خود کرد

عکاس میلادلارستان رتبه اول عکسواره ملی مستان مستور را از آن خود کرد. آیین اختتامیه عکسواره ملی مستان مستور به صورت مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان…

عکاس میلادلارستان رتبه اول عکسواره ملی مستان مستور را از آن خود کرد. آیین اختتامیه عکسواره ملی مستان مستور به صورت مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار و برگزیدگان آن اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، عکسواره سوگواری محرم در ایام کرونا از نگاه دوربین با عنوان “عکسواره ملی مستان مستور” در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای (بخش اصلی) و عکاسی موبایلی (بخش نگاه مردمی) برگزار شد که در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای محمد پاسیار از لار، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد و زینب کریمی خانقاه از آستارا به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.  در بخش نگاه مردمی (عکاسی موبایلی) نیز پوریا ترابی ازقزوین، سامان خدایاری از بیجار و فائزه پایین محلی از گلستان برگزیده شدند.

یادآور می باشد محمد پاسیار عکاس فعال میلاد لارستان تاکنون با خلق آثار زیبا در حوزه عکاسی به عنوان یکی از عکاسان مطرح لارستان در حوزه خبری در حال فعالیت می باشد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین