شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشست سه جانبه حوزه، دانشگاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر لارستان

نشست مشترك شوراي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه آزاد اسلامي با مسئولين و برخي از اعضاي حوزه علميه خواهران زهراي اطهر(س) شهرستان لارستان در سالن كنفرانس شهيد…

نشست مشترك شوراي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه آزاد اسلامي با مسئولين و برخي از اعضاي حوزه علميه خواهران زهراي اطهر(س) شهرستان لارستان در سالن كنفرانس شهيد بزرگ نيا حوزه رياست اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاري آنا، در اين نشست كه با حضور دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان لارستان همراه بود؛ زارع، ضمن تشكر از مسئولين تلاشگر حوزه عليمه خواهران شهرستان لارستان اظهار كرد: نگاه قران به مقوله خواهران نگاهي جنسي نبوده و بر اساس نگاهی انساني  به مقوله زنان و مردان توجه مي كند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، با اشاره به رواياتي از كتب تحريف شده تورات و انجيل و مقايسه آن با قران كريم گفت: به رغم نگاه تحقير آميز كتب عهد عتيق و جديد، به درستي مي توان جايگاه برجسته و ممتاز زنان را در كتاب قران به وضوح مشاهده كرد.

 زارع، با ابراز خرسندي از تشكيل اين جلسه بيان كرد: اميدوارم تداوم جلسات و استفاده از ظرفيت هاي فرهنگي و معنوي حوزه و دانشگاه و همچنين استفاده از ظرفيت هاي علمي در حوزه علميه خواهران،شاهد تقريب و تحكيم ارتباط بين اين دو نهاد علمي فرهنگی باشيم.

زارع، مطرح كرد: برگزاري نشست هاي تخصصي و تدوين پايان نامه های علمي در اين دانشگاه ،مي تواند با مشاركت هرچه بيشتر طلاب و استادان حوزه علميه در روند تدريس و ارائه طرح هاي پژوهشي محور و ارتباط آن با فرهيختگان دانشگاهي به منظور كاربردي كردن پايان نامه هاي دانشجويان تحصيلات تكميلي در دانشگاه باشد.

در اين جلسه، احمد شريفي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان لارستان، ضمن تجليل از فعاليت هاي فرهنگی اين واحد دانشگاهي خواستار استفاده از ظرفيت هاي نيروي جوان و توجه به نيازهاي مادي و معنوي آنان و جلوگيري از هرگونه افراط و تفريط در مواجهه با مشكلات اجتماعي شد.

وي همچنين تشكيل  شوراي مشترك حوزه و دانشگاه را بسيار مهم و ارزشمند دانست و آن را گامي به منظور برگزاري نشست هاي تخصصي و كرسي هاي آزاد انديشي تلقي كرد.

در اين نشست مسئول حوزه علميه خواهران زهراي اطهر(س) لارستان، ضمن ابراز علاقه به گسترش دو نهاد علمي حوزه و دانشگاه، خواستار طرح هاي مشترك و استفاده از توانمندي هاي متقابل اين دو نهاد شد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین