چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

نشست مدیران امور دانشجوي شاهد و ایثارگر منطقه هفت کشور در لارستان

نشست مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه ۷ کشور شامل استان های (فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر) با حضور تقی زاده، مدیر کل امور شاهد و ایثارگر…

نشست مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه ۷ کشور شامل استان های (فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر) با حضور تقی زاده، مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ملازاده، دبیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه ۷ و مسئولین مجتمع آموزش عالی در سالن همایش ساختمان مدیریت برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان، این نشست با محوریت بررسی آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و ارائه گزارش و فعالیت های اتجام شده صورت گرفت.

در ابتدای برنامه، پس از قرائت قرآن و پخش کلیپی از لارستان، طاهری ریاست دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولین دانست.

وی از کم لطفی های جامعه در این خصوص سخن گفت و هویت گریزی فرزندان شاهد و ایثارگر را نشان از نگاه مردم به استفاده از تسهیلات محق ارائه شده به این عزیزان دانست و در ادامه از مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه ۷ خواست به جد پیگیر خواسته ها و  رفع مشکلات مرتبط با این عزیزان باشند.

تقی زاده، نیز در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی نشست و خوش آمدگویی به میهمانان؛ امنیت و آسایش امروز کشورمان را مرهون گذشت، فداکاری، ایثارگری ها و رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیان کرد و از حمایت همه جانبه برای کم کردن آلام و درد های این عزیزان سخن گفت. وی در ادامه به بررسی تسهیلات و خدمات رفاهی موجود در آیین نامه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری پرداخت.

در ادامه جلسه، مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر منطقه هفت کشور در دفتر ریاست دانشگاه به بررسی و تبادل نظر در خصوص آیین نامه تسهیلات آموزشی شاهد و ایثارگر پرداختند و پس از برگزاری نشست، از ساختمان های مجتمع آموزش عالی لارستان بازدید کردند.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین