یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اطلاعیه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لارستان

همشهریان عزیز لارستان بزرگ  با سلام و تبریک مبعث رسول الله (ص)  با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و مراسم چهارشنبه آخر سال، ضمن احترام به حقوق سایر…

همشهریان عزیز لارستان بزرگ

 با سلام و تبریک مبعث رسول الله (ص)  با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و مراسم چهارشنبه آخر سال، ضمن احترام به حقوق سایر شهروندان در خلال برگزاری این مراسمات باستانی و کهن و نمایش فرهنگ ایرانی _اسلامی در نظر داشته باشید:

۱- حسب شروع گسترده بیماری کرونا (نوع انگلیسی) نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و از انجام سفرهای غیرضروری و تجمعات و مراسمات حتی‌المقدور اجتناب فرموده و از این طریق یاری گر کادر محترم و خدوم درمان  در راستای کنترل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشید.

 ۲_ با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، عده‌ای از افراد با انجام فعالیت‌های غیر متعارف و هنجارشکنانه اقدام به پرتاب مواد محترقه و آتش زا به سمت مردم می نمایند حتی الامکان از حضور در اماکن مستعد بروز حادثه اجتناب نمایید و حافظ جان خود و عزیزانتان باشید.

 ۳_ در ایام  تعطیلات و چهارشنبه آخر سال، حتی الامکان منازل مسکونی خود را خالی نگذارید و از نگهداشتن طلا، جواهرات و اشیای قدیمی  در منزل خود داری  و اقلام مذکور را به صندوق امانات بانک تحویل دهید.

۴- مامورین انتظامی مدافعان جام مال شما هستند، خواهشمند است با آنها تعامل و همکاری نموده و به توصیه های ایشان عمل نمایید.

 انشاا… با همکاری یکدیگر سالی توام با شادی و سلامتی و به دور از جرایم و وقایع ناگوار در پیش داشته باشیم

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین