پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

حسنی: ستاد کرونا باید با عروسی های شهر و روستا سخت برخورد می کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویژه کادر درمان و بهداشت، گفت: سلامت مردم اولویت اول ماست، اما بخش های اقتصادی و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویژه کادر درمان و بهداشت، گفت: سلامت مردم اولویت اول ماست، اما بخش های اقتصادی و فرهنگی هم نباید تعطیل شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴۰۰، سال« تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » در سخنانی با بیان این که تمامی اعضای مقابله با کرونا شهرستان از اسفند ماه سال ۹۸ ، یعنی از زمان شیوع ویروس کرونا پای کار بوده‌اند، از مردم با فرهنگ لارستان بزرگ به خصوص اصناف و کسبه و بازاریان که تعامل خوبی با ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دارند، قدردانی کرد و گفت: نقش مردم در سطح شهرستان پررنگ بود و تعامل خوبی با ستاد داشتند، البته سطح هشدارها و حساسیت های لازم نیز توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان بصورت مستمر لحاظ می شد.

وی ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا شهرستان در سال ۱۴۰۰ نیز همچون همیشه پای کار باشند و هشدارها و حساسیت‌های لازم را به مردم ارائه دهند، چرا که بی توجهی و عادی انگاری ممکن است فاجعه بار شود و مدیریت مبارزه با ویروس را با مشکل مواجه کند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه اگر سلامت در جامعه باشد اقتصاد ما هم ضرر نمی کند، تصریح کرد: هر گونه فعالیتی در سطح شهرستان می بایست با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا شهرستان صورت پذیرد، لذا از همه مردم عزیز می خواهیم که تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان باشند و خودسرانه برنامه ای را در سطح شهرستان برگزار نکنند.

معاون استاندار فارس ضمن گله‌مندی از برگزاری برخی عروسی هایی در سطح شهر و یا روستا که در آن هیچ گونه پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و دارای تجمعات زیادی نیز هستند، گفت: ستاد مقابله با کرونا شهرستان با چنین افرادی می‌بایست سخت برخورد می کرد، چرا که وظیفه ستاد است که تذکر سخت و سفت بدهد، برخورد کند و نگذارد چنین تجمعات زیادی ایجاد شود که تعداد مبتلا ها در شهرستان بالا برود.

حسنی این را هم گفت که دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کشوری و استانی را باید متناسب با فرهنگ و اقلیم جغرافیایی و اقتصادی جامعه در شهرستان بومی‌سازی کنیم و تصمیم‌گیری کنیم.

رییس ستاد مقابله با کرونا لارستان با تاکید بر اینکه هر مصوبه ای که از سوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان انجام می شود، می بایست بدون کم و کاست اجرایی شود؛ خاطر نشان کرد: سطح حساسیت ها و هشدارها نباید پایین بیاید چرا که هر موقع حساسیت ها کمتر شده است و مردم وضعیت را عادی تلقی کرده اند، ضرر کرده‌ایم.

فرماندار ویژه لارستان از همه مردم خواست هشدارهای ستاد را جدی بگیرند و دید و بازدید ها و مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدور از تجمعات مردمی و دورهمی ها باشد تا وضعیت شهرستان به مراحل عادی برسد.

حسنی در پایان سخنانش مجددا حمایت قاطع از بخش تولید را وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست، لذا همه دستگاه های اجرایی شهرستان در این خصوص همت کنند تا انشاالله با این کار، گشایشی در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد شود.

در ادامه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان و برخی از اعضای ستاد نیز پیشنهادها و راهکارهای خود را در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه کردند.

میلاد لارستان: جناب فرماندار، رئیس ستاد کرونا شما هستید، خواهشا دستورالعمل های سخت گیرانه را سخت تر به سایر اعضای ستاد گوشزد نموده و اعضای خاطی ستاد کرونا را مورد خطاب قرار دهید….

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین