شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در لارستان+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان لارستان توزیع می‌شود. به گزارش میلاد لارستان، در ادامه برنامه مواسات…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان لارستان توزیع می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، در ادامه برنامه مواسات و کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، برنامه تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در سراسر لارستان آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این زمینه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با همکاری سپاه فجر استان فارس، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین نیک اندیش بیش از ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و محرومین سراسر لارستان بزرگ توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، به تشریح سایر برنامه پیش بینی شده در این ماه مبارک پرداخت و افزود: در صورت امکان، برپایی سفره های افطار و در غیر این صورت توزیع غذای گرم بسته بندی شده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین محرومین انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه لارستان خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همچنین جهت دهی کمک مومنانه در تقویت طرح شهید سلیمانی جهت کاهش بیماری کرونا و کمک به افراد آسیب دیده از این بیماری از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در طول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

به گزارش فارس بسته های معیشتی تهیه شده شامل ارزاق اساسی برنج، روغن،شکر، خرما، حبوبات و ماکارونی به ارزش هر بسته ۳۵۰هزار تومان است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در لارستان+تصاویر”

  1. تابستان گفت:

    متاسفانه این کمک ها باعث بالارفتن قیمت ها شده…کمبود مرغ..گرانی برنج روغن….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین