پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

هیچکدام از واحدهای شهرکهای صنعتی لارستان تعطیل نشده است

رئیس شهرک‌های صنعتی لارستان گفت: به دلیل کرونا هیچ واحدی تعطیل نشده، شاید رکود اقتصادی در این دوره باعث شده که واحد ها با ظرفیت کمتر فعالیت کنند، اما باعث…

رئیس شهرک‌های صنعتی لارستان گفت: به دلیل کرونا هیچ واحدی تعطیل نشده، شاید رکود اقتصادی در این دوره باعث شده که واحد ها با ظرفیت کمتر فعالیت کنند، اما باعث تعطیلی واحد ها نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبرگزاری علم و فناوری، محمدرضا پیمان‌فر با بیان اینکه در حال حاضر شهرک صنعتی لار، پشت سنگر، بیرم و حسن لُری در حوزه شهرستان لارستان وجود دارد، اظهار داشت: شهرک های شهرستان های دیگر که تحت پوشش نمایندگی لارستان قرار دارند، شامل شهرک‌های صنعتی شهرستان اوز، خنج و گراش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرک صنعتی لار حدود ۱۳۰ واحد صنعتی را واگذاری داریم که تقریبا ۶۰ واحد فعال هستند، افزود: در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر تقریبا سی واحد صنعتی واگذار شده که حدود ۹ واحد فعال هستند و همچنین در شهرک صنعتی اوز، ۱۵ واحد واگذار شده و ۴ واحد فعال دارد.

رئیس شهرک‌های صنعتی لارستان با اشاره به اینکه واحد پنبه پاک‌کنی پارس و لبنیاتی قنبرزاده در حسن لری و پشته سنگر و در شهرک صنعتی اوز نیز واحد هرمز برکه از فعال‌ترین واحدهای تولیدی هستند، تصریح کرد: مشکلات ۹۰ درصد واحدها را می توان در سه مورد سرمایه در گردش، دارایی و رکود اقتصادی کشور خلاصه کرد.

این مسئول با اذعان به اینکه اگر بخواهیم مشکلات را به دوسته تقسیم کنیم، مشکل اداری اعم از ارگان دارایی و سرمایه در گردش بانک ها را شامل می شود که بانک ها همکاری لازم جهت تسریع در دریافت وام را ندارند، خاطر نشان کرد: مشکل دوم که به صورت کشوری و جامع است، تامین ماده اولیه که به سختی انجام می شود و رکود بازار اقتصاد نیز که مشکلات مخصوص به خود را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کرونا هیچ واحدی تعطیل نشده، عنوان کرد: شاید رکود اقتصادی در این دوره باعث شده که واحد ها با ظرفیت کمتر فعالیت کنند، اما باعث تعطیلی واحد ها نشده است.

پیمان‌فرد از مردم خواست که محصولات شهر خودشان را بشناسند و از این محصولات حمایت و استفاده کنند، اضافه کرد: در لارستان لبنیاتی قنبرزاده، دلداده و بابا برفی داریم اما متاسفانه فروش محصولات غیربومی بیشتر است، در صورتی که محصولات لارستان با کیفیت تر از محصولات مشابه در بازار است.

گفتگو از فاطیما حلیمی

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین