پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

 اجرای پویش ایران مهربان «طرح اکرام ایتام و محسنین» در لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اجرای پویش ایران مهربان «طرح اکرام ایتام و محسنین» در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اجرای پویش ایران مهربان «طرح اکرام ایتام و محسنین» در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری با اشاره به ظرفیت های عظیم معنوی ماه مبارک رمضان و ثواب کار خیر و شایسته اکرام ایتام و محسنین اظهار داشت: در راستای اجرای پویش ایران مهربان، تفاهم نامه ای مابین ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان به امضا رسید که طبق آن هر پایگاه مقاومت بسیج در مساجد و محلات با مشارکت اهالی حوزه استحفاظی پایگاه ، حمایت از حداقل ده یتیم و یا مددجوی کمیته امداد امام خمینی را با پرداخت مالی حداقل ۱۰ هزار تومان بر عهده خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مساجد، مقرر شد مسئولین اجتماعی پایگاه های مقاومت بسیج، فرم های مربوط به این طرح را به صورت محله محور و خانه به خانه در بین شهروندان عزیز توزیع نمایند.

وی افزود: شهروندان نیک اندیش و داوطلب در سراسر لارستان بزرگ جهت حمایت مادی و معنوی از ایتام و مددجویان می توانند پس از تکمیل فرم، آن را به پایگاه مقاومت محله خود تحویل داده و ضمن شرکت در این امر خیر و خداپسندانه ،لذت یتیم نوازی و حمایت از محسنین را تجربه نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در پایان اظهار داشت: فرم های جمع آوری شده از پایگاه های مقاومت بسیج سراسر لارستان، جهت طی مراحل بعدی و ثبت در سامانه اکرام، به کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تحویل داده می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین