چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون بهداشتی علوم پزشکی در گفتگو با میلاد لارستان:

185 هزار واکسن؛ مجموع واکسن های مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی لارستان

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین واکسن بتوان حجم قابل توجهی را ماهانه  در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان واکسینه نمود…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین واکسن بتوان حجم قابل توجهی را ماهانه  در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان واکسینه نمود گفت: مجموع واکسن‌های مورد نیاز ۱۸۵ هزار واکسن است.

دکتر وحید یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان دلیل افزایش مبتلایان با توجه به گذشت بیش از یک هفته از زمان شروع تعطیلی‌ها و شدت نظارت‌ها، اظهار داشت: افزايش آمار مبتلايان مربوط به هفته گذشته است كه ما مجبور شديم طبق مصوبات ملي و استاني مشاغل گروه ٢ هم مثل مشاغل ٣و٤ تعطيل كنيم تا ترددها كمتر شود و مردم در خانه بمانند.

وی با ابراز رضایت از همکاری ارگان‌های درگیر در نظارت‌های شبانه، افزود: همكاري اعضا عضو ستاد كرونا لارستان خوشبختانه خوب است و تعامل مناسبی بین نهادهای مرتبط وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره نحوه برگزاری برنامه‌های لیالی قدر، تصریح کرد: برنامه و نحوه برگزاری شب های قدر هنوز از سوی ستاد ملي كرونا اعلام نشده که می‌بایست متناسب با شرایط تصمیم‌گیری کرد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که بیشترین رعایت و کمترین رعایت پروتکل ها در کدام روستا، شهر یا شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: بطور دقيق نمی‌توان گفت که كدام شهر يا روستا پروتكل‌های بهداشتي را بیشتر یا کمتر رعايت مي‌كنند چرا که متأسفانه هنوز عده‌ای مبادرت به عادی‌انگاری یا سهل انگاری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرهای خور،عمادشهر و لطيفي و از روستاهای تحت پوشش نیز شاه غيب و دامچه به علت عدم رعايت پروتكل‌های بهداشتي در وضعيت بحراني قرار دارند، ادامه داد: در شهرهای بیرم و بنارویه نیز نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌تفاوتی زیادی به چشم می‌خورد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین واکسن بتوان حجم قابل توجهی را ماهانه  در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان واکسینه نمود گفت: مجموع واکسن‌های مورد نیاز ۱۸۵ هزار واکسن است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین