دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اتمام فاز نخست واکسناسیون کرونایی در حوزه علوم پزشکی لارستان

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: گروه های مختلف فاز اول واکسیناسیون در حوزه علوم پزشکی لارستان واکسینه شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: گروه های مختلف فاز اول واکسیناسیون در حوزه علوم پزشکی لارستان واکسینه شدند.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی  با اشاره به تلاش مجموعه علوم پزشکی لارستان برای واکسینه شدن گروه های هدف اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، لارستان نیز با پیگیری های مداوم سهمیه واکسن افراد گروه هدف فاز اول را دریافت کرده و واکسیناسیون را برای آنان انجام داد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست واکسیناسیون سراسری، پرسنل بهداشت و درمان، پرسنل دانشکده پرستاری حضرت زینب سلام الله علیها لارستان و دانشکده بهداشت اوز، دانشجویان کارورزی، بیماران خاص شامل دیالیز،تالاسمی،ام اس، پیوند،سرطان،شیمی درمانی و هموفیلی، پاکبانان، بخش خصوصی بهداشت و درمان مانند نظام پزشکی، بنیاد شهید، سرای سالمندان، پرسنل بهزیستی، درمانگاه تامین اجتماعی، درمانگاه زندان، درمانگاه نیروی انتظامی، غسالان بیماران کرونایی و پرسنل انتقال خون واکسینه شدند.

رضایی با بیان اینکه همه افراد در گروه های نامبرده در مجموعه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان واکسینه شده اند افزود: تنها تعدادی از این افراد که یا مبتلا به کرونا بوده و یا علایم داشته یا اینکه خود تمایل به دریافت واکسن نداشتند، واکسینه نشده اند.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه علوم پزشکی لارستان تمام تلاش خود را برای هرچه سریع تر واکسینه شدن عموم مردم بکار بسته است.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان بیان کرد: تمام اقدامات لازم برای سلامت مردم همزمان در حال پیشبرد است که این اقدامات در حوزه های مختلف شامل افزایش بخش های کرونا و راه اندازی اورژانس سرپایی کووید، ادامه نمونه گیری از افراد مشکوک و رهگیری و آگاهی بخشی در کنار واکسیناسیون درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم واکسیناسیون بلافاصله برای افراد گروه هدف این مرحله آغاز شده است و افراد بالای ۸۰ سال در این مرحله در یک برنامه ریزی فراخوانده شده و واکسینه می شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین