جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تصاویر: گوشه‌ای از تلاش کارگران لارستان در راه روزی کسب حلال

  به گزارش میلاد لارستان، ۱۱ ارديبهشت روز جهاني كار و كارگر نامگذاري شده كه اين مهم نشان بر اهميت وجود و فعاليت قشر كارگر در هر جامعه است اما…

 

به گزارش میلاد لارستان، ۱۱ ارديبهشت روز جهاني كار و كارگر نامگذاري شده كه اين مهم نشان بر اهميت وجود و فعاليت قشر كارگر در هر جامعه است اما اين قشر همواره با مشكلات و دغدغه هاي زيادي روبه رو هستند.

كارگران بازوان متحرك هر جامعه‌ هستند كه كارهاي سخت و ميداني توسط آنها انجام مي شود و به دليل شرايط كاري، همواره در معرض خطرات زيادي هستند.
تحقق شعار امسال با نام ‘ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها’ با تكيه بر فعاليت و كار كارگران انجام مي شود و رونق و ترويج كالاي ايراني در سطح كشور و جهان به كار و فعاليت كارگران وابسته است.
در هر جامعه‌اي كه از انديشه و بازوي كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت در آن جامعه بيشتر خواهد بود.
كارگران بيشتر در كارهاي سخت و دشوار مشغول هستند اما از حقوق، مزايا و مشوق‌های كمی به نسبت كار انجام شده برخوردارند اين در حالي است كه ثابت شده يكي از اهرم هاي اصلي به حركت درآوردن چرخه اقتصادي هر جامعه قشر كارگر است.

به مناسبت روز کارگر و به منظور تکریم جایگاه والای کارگران، محمد پاسیار عکاس میلاد لارستان با تهیه مستندی مختصر از مشاغل مختلف کارگری، سعی کرده تا گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌های این قشر پرتلاش را به تصویر بکشد.

 

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین