دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فراهم شدن انتقال سهام بورس از متوفی به بازماندگان در لارستان

فرآیند انتقال سهام بورس از متوفی به بازماندگان در لارستان میسر شد. در پی ارسال درخواست یکی از همشهریان در خصوص عدم انتقال سهام بورس متوفی به بازماندگان در لارستان…

فرآیند انتقال سهام بورس از متوفی به بازماندگان در لارستان میسر شد. در پی ارسال درخواست یکی از همشهریان در خصوص عدم انتقال سهام بورس متوفی به بازماندگان در لارستان و ارجاع افراد به شیراز، خبرنگار میلاد لارستان موضوع را مورد بررسی قرار داده و پیگیری نمود.

با پیگیری صورت گرفته از سوی خبرنگار میلاد لارستان در خصوص این موضوع از برخی دفاتر پیشخوان شهرستان درخواست پیگیری جهت ایجاد شرایط حل مشکل به منظور رفاه حال عموم همشهریان  دفتر پیشخوان “آقای نقره ای” با پیگیری بیشتر موضوع و راه اندازی سامانه سمات در جهت حل این مشکل گام برداشت.

بر این اساس خدمت مذکور جهت انتقال سهام بورس غیرسهام عدالت بین وراث می باشد که با تهیه مدارک و مراجعه حضوری به دفتر پیشخوان این امر صورت خواهد گرفت.

از دیگر خدماتی که در دفتر پیشخوان صورت می پذیرد انجام کلیه خدمات ارسال پست ؛تلفن ثابت؛همراه اول ؛کارت بهداشت؛سجام؛سمات؛ رایتل؛شاتل سیم؛ایرانسل؛نمایندگی مودمهای پرسرعت مبین نت؛پرداخت قبوض ؛عوارض خودرو ؛آبفا؛برق خواهد بود.

ادرس این دفتر در  شهرقدیم ۴راه گردان ابتدای خ هنگ  شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر موضوع  شماره تماس ۰۷۱_۵۲۳۳۳۳۱۳ می باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین