جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بزرگترین آسیب شورای آینده شهر لار “سیاسی شدن” است

انتخابات شورای شهر کم کم به روزهای داغ تبلیغات خود می رسد تا مردم شهر و روستا، افراد را جهت تصدی پارلمان محلی انتخاب کنند. در این میان باید اجازه…

انتخابات شورای شهر کم کم به روزهای داغ تبلیغات خود می رسد تا مردم شهر و روستا، افراد را جهت تصدی پارلمان محلی انتخاب کنند. در این میان باید اجازه دهیم افراد توانمند به دور از گرایشهای حزبی و بر اساس توانمندی ،کارآمدی، تخصص و تجربه کافی و انسان های مشتاق به خدمت وارد شورای شهر شوند هرچه شورای شهر وابستگی حزبی نداشته باشد به نفع شهر است.

وابسته بودن به حزب الله مهم است ،کسانی که منافع مردم بر منافع حزب ترجیح میدهند و با هدف رضایت خداوند متعال و در راستای حل مشکل مردم تلاش می کنند افرادی اند که  نفع آبادانی برای شهر دارند چرا که می دانند در برابر مردمی که مالیات پرداخت میکنند و علاقه به باند بازی ندارند باید پاسخگو باشند . مردم نماینده میدانی و عملیاتی و جهادی دوست دارند، نیروی جهادی حزبی فکر نمیکند و فقط به منافع مردم و نظام و کشور فکر میکنند .

از سوی دیگر مساجد بعنوان محور محلات جهت پاسخگویی به مشکلات و جلسات شورا می‌توانند پایگاه اصلی باشد .مسجد محل تجمع مردم و معتمدین هر محله و جلسات جوانان و هم اندیشی میتواند بهترین پایگاه باشد . پایگاه مذهبی برای پاسخگویی.

نماینده شورا هرچه در این مکان ها وقت بگذارند بیشتر می‌توانند کار میدانی انجام دهند و از نزدیک در جریان مشکلات محلات قرار میگیرند.حال اگر عملکرد خوبی داشته باشند باز هم بعنوان نماینده پذیرفته می‌شوند.

یادداشت کوتاه:محمدمظفری

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بزرگترین آسیب شورای آینده شهر لار “سیاسی شدن” است”

  1. لاری. مهندس گفت:

    در ایران امروز مفهوم. جهادی. وحزبالله بودن هم. سیاسی. است. نوشتن میدهد که جهت پیما وی سیاسی. دارد خدا عاقبت همه را بخیر کند

  2. مدینه صابری گفت:

    شورای اسلامی شهر لار و شورای اسلامی شهرستان لارستان در همه دوره ها با انتخابات معقول و حساب شده مردمش ، موفق و کارکردی بوده و تلاش خود را بدور از هر گونه گرایشات مخرب انجام داده است.ان شاء الله که این دوره نیز همچون دوره های قبل زمینه حضور افراد دلسوز و مهربان و خوب با دستان و فکر مردم لارستان بزرگ انجام شود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین