یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مرگ کارگر افغانستانی در تصادف بلوار خلیج فارس گراش به لار

  تصادف یک دستگاه خودروی سمند در بلوار خلیچ فارس گراش به لار یک کشته و ۶ مجروح بر جای گذاشت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

 

تصادف یک دستگاه خودروی سمند در بلوار خلیچ فارس گراش به لار یک کشته و ۶ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر فارس؛  جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ امدادگران هلال احمر گراش روز و شب پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتند. مهمترین حادثه، مرگ یک کارگر افغانستانی در بلوار خلیج فارس، ورودی گراش از سمت لار بود.

حادثه ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه رخ داده است. که در اثر آن یک کارگر افغانستانی به سن تقریبی ۵۰ سال جان سپرد و ۶ نفر سرنشین خودرو سمند که کارگران ایرانی ساکن گراش بودند صدمه جزیی دیدند.

شدت تصادف به حدی بوده است که کارگر افغانستانی از یک طرف بلوار به سمت دیگر پرتاب شده و در آن طرف سه خودرو دیگر نیز با او برخورد می‌کنند. خودرو سمند نیز در محل برخورد صدمه دیده بود.

سروان رسول رنجبر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گراش در مورد دلیل این حادثه گفت: خودرو سمند در مسیر لار به گراش در حرکت بوده است. راننده در اظهارات خود مدعی است که فردی که رد حال عبور از عرض جاده بوده تا میانه جاده آمده و سپس برگشته است و او نتوانسته که از برخورد جلوگیری کند. دلیل اصلی تصادف بعد از تشکیل کمیسیون و بررسی دقیق موضوع مشخص خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین