شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

در انتخابات امسال، زدن اثرانگشت الزامی ندارد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان با بیان اینکه فرایند رای گیری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۷ صبح برگزار می شود، گفت: بر اساس دستورالعمل…

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان با بیان اینکه فرایند رای گیری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۷ صبح برگزار می شود، گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور، امسال اثر انگشت رأی دهندگان در فرآیند رأی گیری تعریف نشده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ محسن حجتی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، انتخابات امسال یک ساعت زودتر از ادوار گذشته و رأس ساعت ۷ صبح برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این تصمیم ستاد انتخابات کشور به جهت جلوگیری از تجمعات در راستای رعایت ضوابط بهداشتی ناشی از کرونا اتخاذ شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان ادامه داد: با عنایت به این که شعب اخذ رأی، رأس ساعت ۷ صبح دایر می باشند و آماده فعالیت هستند، لذا از همشهریان عزیز درخواست می شود، همان ابتدای صبح برای انداختن رأی خود به صندوق اقدام نمایند.

حجتی اظهار داشت: به تعویق انداختن زمان حضور در شعبه و رأی دادن، شلوغی شعب در وقت بعدازظهر را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که برای حضور در انتخابات در شعب اخذ رأی حضور پیدا می کنند، می بایست شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لارستان متذکر شد: به جهت رعایت ضوابط بهداشتی استفاده از ماسک برای همه رأی دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات الزامی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود، حتی الامکان از خودکار شخصی خود استفاده نمایند.

حجتی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور، امسال اثر انگشت رأی دهندگان در فرآیند رأی گیری تعریف نشده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین