شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مطالبه ی دیرینه ی روستای حمامی خنج در آستانه تحقق

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت: احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج با استفاده از توان و امکانات اداره راه و شهرسازی خنج و پشتیبانی…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت: احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج با استفاده از توان و امکانات اداره راه و شهرسازی خنج و پشتیبانی ماشین آلات اداره کل در حال انجام است .

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به اتفاق خجسته مدیریت راهداری این اداره کل و حیدری رییس اداره راه و شهرسازی خنج ، از محل احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج بازدید نمودند.

 مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه طرح ملی ابرار با عنوان اقدام برای راه های اولویت دار روستایی فرصتی ویژه برای افزایش شاخص راههای روستایی است ، افزود : در این طرح که قرار است با استفاده از اکیپ های راهسازی سراسر کشور اجرا شود اولویت با تکمیل پروژه های نیمه کاره و راههای روستایی است.

وی ادامه داد: بر این اساس احداث و تکمیل راه روستایی حمامی در شهرستان خنج با استفاده از توان و امکانات اداره راه و شهرسازی خنج و پشتیبانی ماشین آلات اداره کل در حال انجام است .

شبانی  با اشاره به اینکه تکمیل این مسیر موجب تحقق خواسته ی دیرینه ی اهالی این منطقه خواهد شد ، تصریح کرد : منطقه حمامی – چاه زال و شهرک شیرداشی که یکی از قطب هاى کشاورزی و دامداری شهرستان خنج در بخش مرکزی می باشد كه بزودى از نعمت راه مناسب برخوردار خواهد شد و ان شا… علاوه بر تسهيل در رفت و آمد به مرکز شهرستان ،زمينه ساز توسعه بخش اقتصادی برای اهالی اين منطقه گردد.

وی در ادامه به تشریح جزییات این پروژه پرداخت و اظهار داشت : در این پروژه عملیات احداث ابنیه فنی شامل احداث ابنما به طول بیش از ٤٠ متر ، احداث ٣ دستگاه پل لوله اى ،احداث ٣ دستگاه پل دهانه دومتری و يك دستگاه آب رو کشاورزی تاکنون به اتمام رسیده و عملیات زیرسازی کل مسیر به طول ٩/٥ کیلومتر آماده قیرپاشی برای تکمیل آسفالت می باشد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین