شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص ٢ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جویم

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ٢ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جویم خبر داد. با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ٢ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان جویم خبر داد.

با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی مبلغ ٢ میلیارد تومان با دستور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل اعتبارات سال ١٣٩٩ برای تکمیل پروژه بیمارستان ٣٢ تختخوابی بخش جویم لارستان اختصاص یافت.

حسین‌زاده در سال گذشته در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار اختصاص بودجه برای تکمیل این پروژه درمانی شد و در این راستا دیدارها و تماس‌هایی انجام داد.

وی در این خصوص گفت: چند پروژه مهم در شهرستان لارستان وجود دارد که کلنگ آن سال‌ها قبل و پیش از آغاز دولت‌های یازدهم و دوازدهم و یا در ابتدای دولت تدبیر و امید بر زمین زده شده است، اما به دلیل عدم تامین اعتبار تکمیل نشده و پیشرفت قابل توجهی هم به دست نیامده است.

حسین‌زاده ادامه داد: تکمیل و اتمام این پروژه‌ها از ابتدای شروع به کار دوره نمایندگی، در دستور کار و در اولویت بوده است. از این رو از مجاری مختلف پیگیر جذب بودجه و تامین اعتبار بوده‌ام که روز گذشته از سوی معاونت حقوقی وزارت بهداشت اعلام شد که ٢ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است. پیگیری‌ها برای جذب اعتبار بیشتر ادامه دارد و امیدوارم در آینده نیز خبرهای خوشی به اطلاع مردم عزیز و شریف جویم برسانیم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت ساخت این بیمارستان گفت: مردم جویم برای دسترسی به بیمارستان حداقل باید ١٠٠ کیلومتر طی کنند. جویم با سابقه بیش از ٨٠ سال در بخش بودن، هنوز از یک بیمارستان برخوردار نیست. در سال ۹۸، بیست و یک نفر به دلیل کمبود خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه فوت کردند. مطالبه مردم جویم از مسئولان به سرانجام رسیدن ساخت این بیمارستان است. بر مسئولین امر واجب است که هرچه زودتر این موضوع به نتیجه برسد.

گفتنی است در سال گذشته نیز اعتباری برای تکمیل این بیمارستان تامین شد، اما اقدام عملی از سوی بهداشت انجام نگرفت که حسین‌زاده در تذکری خطاب به وزیر بهداشت نوشت: جناب آقای وزیر و دیگر مسئولان مربوطه لازم است مشکل به وجود آمده هرچه سریعتر رفع، کار ساخت بیمارستان به جریان افتد و مردم بالاخره به آرزوی دیرینه خود دست یابند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین