جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان گراش

 ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در گراش اهدا شد.  همزمان با خجسته میلاد با سعادت هشتمین چراغ هدایت علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه…

 ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در گراش اهدا شد.

 همزمان با خجسته میلاد با سعادت هشتمین چراغ هدایت علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت طی مراسمی با مسئولان و جمعی از خیرین نیک اندیش شهرستان گراش ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

نادر افشار در گفتگو با مهر، در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان گفت: ارزش هر سری جهیزیه که شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، اتو، پنکه، دستگاه آبمیوه گیری، سرویس ظرف، جارو برقی و ماشین لباسشویی بیش از ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است، که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت مرکز نیکوکاری حامیان ایتام مهر امام رضا (ع) تهیه شده است.

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمندان و مددجویان دانست و گفت: تهیه جهیزیه‌ها با همکاری و مساعدت خیرین نیک‌اندیش محقق شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش با تاکید بر همکاری مؤسسات خیریه در کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند اظهار داشت: بدون تردید نقش خیرین در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

افشار متذکر شد: کمیته امداد نهادی اجتماعی در یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌کند تا با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز مددجویان برطرف نماید.

در سال گذشته نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش، ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت مراکز نیکوکاری اهدا شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین