سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

وجود ۱۲ منطقه «فوق قرمز» و «قرمز» و ۱۱ منطقه «نارنجی» در لارستان، خنج و اوز

معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ۱۲ منطقه «فوق قرمز» و «قرمز» و ۱۱ منطقه «نارنجی» در زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان وجود دارد. به گزارش میلاد لارستان…

معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: ۱۲ منطقه «فوق قرمز» و «قرمز» و ۱۱ منطقه «نارنجی» در زیرمجموعه علوم پزشکی لارستان وجود دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، حامد هاشمی درخصوص موارد ابتلا به کرونا ویروس در منطقه، در هفته‌ای که گذشت اظهار داشت: در این هفته روند افزایشی موارد ابتلا در مناطق مختلف هر سه شهرستان زیر مجموعه علوم پزشکی لارستان را داشتیم که علیرغم هشدارهای متعدد، عدم توجه به نکات بهداشتی باعث شده شرایط به شکل نگران‌کننده در حال وخیم شدن باشد.

وی تصریح کرد: در نقشه ثبت شده هفته گذشته، ۶ منطقه فوق قرمز، ۶ منطقه قرمز و ۱۱منطقه نارنجی بیانگر شدت درگیری کرونا ویروس در منطقه، کمرنگ شدن رعایت پروتکل‌ها و عادی‌انگاری جامعه، برگزاری مراسم عروسی و عدم مشارکت و برنامه‌ریزی مناسب توسط سازمان‌های دخیل در کنترل بیماری است.

هاشمی افزود: با توجه به جهش‌های مختلف ویروس و کشف انواع جهش‌یافته آن در مناطقی از لارستان همچنین احتمال قوت گرفتن موج جدید، می‌بایست مداخلات جدی در راستای کنترل بیماری در اسرع وقت به عمل آید.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده خاطر نشان کرد: با شیوع بالای بیماری در بعضی از مناطق، آمار ابتلای گروه‌های پر خطر از جمله سالمندان و زنان باردار در حال افزایش است که صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنان بیماری کووید ۱۹ به‌دلیل جهش‌های متعدد، در حال انتشار گسترده در دنیا است و روزانه باعث مرگ و میر موارد زیادی در گروه‌های پرخطر شده که تنها راه مقابله با آن پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین