پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ایجاد امنیت پایداردر اولویت کاری تمامی اعضا شورای تامین لارستان است

  بمناسبت هفته قوه قضائیه، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با رییس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

 

بمناسبت هفته قوه قضائیه، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با رییس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور در دادگستری این شهرستان با مرتضوی رییس دادگستری لارستان و ابراهیمی دادستان این شهرستان دیدار و این هفته را به آنها تبریک گفت و از تلاشهای بی وقفه آنان تقدیر کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا…دکتربهشتی و شهدای هفتم تیر بخصوص شهید مهدی نصیری لاری، در سخنانی از تلاش و خدمات رییس  دادگستری ،داستان و قضات و پرسنل دادگستری و دادستانی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و توفیق خدمتگزاری وسلامتی آنها را از درگاه احدیت خواستار شد.

جلیل حسنی گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تجلیل از خدمات ارزنده خادمین دستگاه قضاست.

وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی قابل قبولی در سطح مدیران شهرستان وجود دارد، گفت: خدا را شکر مردم با فرهنگ لارستان از خدماتی که توسط دادگستری، دادگاهها و دادسرای شهرستان ارائه می شود، رضایت دارند.

وی افزود: همواره همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ایجاد امنیت عمومی در اولویت کاری تمام اعضا شورای تامین شهرستان است؛ خاطر نشان کرد: طی چند سال اخیر دادگستری و دادستانی شهرستان در بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال خوب عمل کرده است.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان تصریح کرد: همدلی و تعامل بسیار خوبی میان فرمانداری و دادگستری و دیگر اعضا شورای تامین شهرستان وجود دارد، که این خود بستر ارزشمندی جهت ارائه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات شهرستان است و اقشار مختلف مردم نیز از اهتمام جدی حوزه قضایی برای اجرای انصاف و عدالت در جامعه حمایت می‌کنند.

رییس دادگستری لارستان هم در این دیدار از تعامل و همکاری مدیریت ارشد اجرایی شهرستان با دادگستری و دادستانی قدردانی کرد.

سید ابراهیم مرتضوی تاکید کرد: وجود همدلی و همراهی در میان اعضای شورای تامین شهرستان نیز بستر مناسبی برای ارائه خدمت به مردم در جهت حل مشکلاتشان فراهم کرده است.

در این دیدار همچنین ابراهمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لارستان نیز مطالبی را مطرح کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین