چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گلباران مزار شهید «نصیری‌لاری» نماینده اسبق لارستان و از شهدای هفتم تیر در سیرجان

  همزمان با هفته قوه قضاییه مزار شهید مهدی نصیری‌لاری نماینده اسبق لارستان در مجلس شورای اسلامی و از شهدای هفتم تیر در سیرجان گلباران شد. قضات و کارکنان دستگاه…

 

همزمان با هفته قوه قضاییه مزار شهید مهدی نصیری‌لاری نماینده اسبق لارستان در مجلس شورای اسلامی و از شهدای هفتم تیر در سیرجان گلباران شد.

قضات و کارکنان دستگاه قضایی سیرجان با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهید مهدی نصیری‌لاری از شهدای هفتم تیر تجدید میثاق کرده و قبور شهدای سیرجان را گلباران کردند.

همچنین دادستان و رئیس دادگستری سیرجان با حضور در خانه شهید مهدی نصیری‌لاری یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان سیرجان با گرامیداشت نام و یاد شهیدان گفت: شهید بهشتی بزرگ معمار قوه قضاییه و شهید نصیری‌لاری از یاران ایشان بود که مایه افتخار شهر سیرجان است.

شهید مهدی نصیری لاری از خویشاوندان نزدیک حضرت آیت الله <سید محمد حسین نسابه> و معلم مجاهد سیرجانی بود که جزو پیشگامان انقلاب در سیرجان و استان کرمان محسوب می‌شد و در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌های مختلفی از جمله نمایندگی مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری سیرجان به مردم و نظام اسلامی خدمت کرد.

وی در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی لارستان و به‌عنوان عضو حزب جمهوری اسلامی در جلسه دفتر مرکزی این حزب حضور داشت و در اقدام تروریستی دشمنان کوردل، به‌همراه شهید بهشتی و ۷۱ یار دیگر انقلاب، به شهادت رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین