یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور سوم شد

  رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: جوان لارستانی تنها مقام تیم استان فارس در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را از آن خود کرد و عنوان سوم این…

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: جوان لارستانی تنها مقام تیم استان فارس در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را از آن خود کرد و عنوان سوم این پیکارها را بدست آورد.

به گزارش میلاد  لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، محمدحسن طیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور جوان لارستانی که در ترکیب تیم استان فارس در این رقابت ها شرکت کرده بود، در دور اول علی مومیوند از استان البرز را با حساب ۳ بر صفر شکست داد و در دیدار دوم نیز محمدمهدی خانکی از استان مرکزی را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد.

وی افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور سوم موفق شد تیمور گنجعلیا از استان قزوین که در این مسابقات موفق به شکست امید خدمتی عنوان دار چندین دوره کشتی آزاد بزرگسالان کشور شده بود را با حساب ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور در دیدار چهارم رقابت های کشتی ساحلی بزرگسالان قهرمانی کشور در مقابل علي اكبر زرودی عنوان دار چندین دوره مسابقات قهرمانی ایران از استان مازندران قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی این مسابقه با حساب یک بر یک از حریف خود پیش بود بر اثر غافلگیری یک امتیاز از دست داد و با نتیجه نزدیک ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

طیبی ابراز داشت: این کشتی گیر لارستانی در دیدار رده بندی رودرروی رحمان رحیم پور کشتی گیر شایسته استان فارس قرار گرفت و موفق شد این حریف را در کمتر از وقت قانونی و با حساب ۴ بر صفر از پیش رو بردارد و عنوان سوم وزن ۷۰ کیلوی پیکارهای کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه حضور عنوان داران وزن ۷۰ کیلوی جهان و ایران همچون فرهاد نوری، امید خدمتی، علی اکبر زرودی، محمد پاپی زاده و … در این رقابت ها بر سطح مسابقات افزوده بود، گفت: محمدرضا عسکرپور چندین عنوان قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی را در کارنامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه در وزن محمدرضا عسکرپور ۳۰ کشتی گیر از سراسر کشور حضور داشتند، ادامه داد: پیکارهای های کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد سیدعلی موسوی و سهیل پرسته روز پنجم و ششم تیرماه سال جاری با معرفی نفرات و تیم های برتر در بندر انزلی به پایان رسید.

گفتنی است هیئت کشتی لارستان در راستای اهداف برنامه های خود و به پاس زحمات محمدرضا عسکرپور، مبلغ ۳۰ میلیون ریال به این کشتی گیر شایسته لارستانی اهدا کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین