شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل بانک ملی حوزه لارستان از دارنده مدال برنز کشتی آزاد دانشجویان جهان

بانک ملی حوزه لارستان از محمدرضا عسکر پور دارنده مدال برنز کشتی آزاد دانشجویان جهان همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

بانک ملی حوزه لارستان از محمدرضا عسکر پور دارنده مدال برنز کشتی آزاد دانشجویان جهان همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بانک ملی حوزه لارستان، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در مراسمی با حضور شهامت محمد حسینیان ریاست حوزه بانک ملی لار ، محمد حسن طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان ، علی اکبر عسکر پور پیشکسوت و مربی کشتی ، داوود عسکر پور رِئیس هیئت کشتی ، محمد رضا عسکرپور دارنده مدال برنز کشتی آزاد دانشجویان جهان و جمعی از روسای شعب و کارکنان این بانک در محل دفتر حوزه برگزار شد از این قهرمان لارستانی و پدر و مربی وی تجلیل به عمل آمد .

شهامت محمد حسینیان با بیان این نکته که بانک ملی از ابتدای تاسیس خود نگاه ویژه ای به مقوله ورزش در کشور داشته و بسیاری از قهرمانان ملی کشور در باشگاه های بانک ملی پرورش یافته اند افزود: بانک ملی حوزه لار وظیفه خود می داند از این قهرمان بزرگ لارستانی تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

در ادامه محمد حسن طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان و سایر مهمانان طی سخنانی از این اقدام شایسته بانک ملی قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تجلیل بانک ملی حوزه لارستان از دارنده مدال برنز کشتی آزاد دانشجویان جهان”

  1. ناشناس گفت:

    بانک ملی حوزه لارستان لطفا بفکر نوسازی و بهسازی بانک ملی شعبه شهرجدید لار یا لار نو باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین