جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

شهردار لار:حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان خدمتی ارزشمند و الهی است

همزمان با سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه خلیل نامدار رییس…

همزمان با سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از اعضای شورای فعلی و همچنین منتخبین شورای دوره ششم، با دادستان و رییس دادگستری لارستان دیدار کردند.

 به گزارش میلاد لارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد گفت: سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت؛ خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است که نشان از ذات و صفات حضرت باریتعالی دارد، چرا که ایزد منان خود بزرگترین دادگر و عدلگستر و عادل مطلق است.

 شهردار لار افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

شهردار لار گفت: هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

شهردار لار در پایان سخنان خود، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولین قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان، کارکنان وخدمتگزاران این قوه درشهرستان لارستان تبریک گفت و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری با دستگاه امنیتی و شهرداری و شورا در سطح شهرستان که موجب کاهش چشمگیر جرائم گردیده  قدردانی کرد.

در ادامه خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار هم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و عرض تبریک به ملت غیور ایران اسلامی، مردم همیشه در صحنه لارستان و مجموعه دادگستری بمناسبت حضور پرشور و شعور مردم در صحنه انتخابات و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و خادم الرضا به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران، گفت: باید قدردان مجموعه قضایی باشیم که با همکاری دیگر نهادهای مرتبط، انتخابات سالمی را برگزار نمودند.

در این دیدار، مسائل و مشکلات شهرستان در زمینه های مختلف توسط تعدادی از اعضای شورای شهر بیان شد که دادستان و رییس دادگستری در خصوص رفع مشکلات با تعامل بیش از پیش بین مجموعه دادگستری، دادستانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، قول مساعد دادند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین