دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

وضعیت بحرانی 14 منطقه فوق قرمز و قرمز کرونا در لارستان، خنج و اوز

نقشه رنگبندی جدید مراکز خدمات جامع سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان از تاریخ ۹ لغایت ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ وضعیت بحرانی کرونایی ۱۴ منطقه فوق قرمز و قرمز به ثبت رسیده…

نقشه رنگبندی جدید مراکز خدمات جامع سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان از تاریخ ۹ لغایت ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ وضعیت بحرانی کرونایی ۱۴ منطقه فوق قرمز و قرمز به ثبت رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، حامد هاشمی، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده در خصوص نقشه رنگبندی جدید منطقه در خصوص ویروس کرونا اظهار داشت: علیرغم کاهش مختصر در ابتلا به بیماری در حوزه تحت پوشش مجموعه، همچنان بسیاری از مناطق در هر ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به شدت درگیر بیماری بوده و بروز ۶ منطقه فوق قرمز و ۸ منطقه قرمز نشان دهنده وضعیت بحرانی می باشد .

وی با اشاره به ادامه روند درگیری بالا، افزایش موارد بستری و مرگ در منطقه افزود: شهرهای لار و خنج، بخش بنارویه و مناطق دشتی ، کوره و براک برای سومین هفته متوالی دارای وضعیت بحرانی هستند و قطعا ادامه روند کنونی عوارض جدی در این مناطق بدنبال خواهد داشت.

حامد هاشمی تصریح کرد: علی رغم بهبود وضعیت نسبی در بعضی از مناطق درگیر در هفته جاری نسبت به هفته قبل ، تعدادی از مناطق از جمله بیرم ، هرمود مهرخویی و کورده خنج در هفته اخیر رشد قابل توجهی در میزان ابتلا و بستری داشته اند.

معاون فنی حوزه معاونت بهداشت تاکید کرد: نکته قابل توجه، درگیری گسترده در مناطق شهری از جمله لار ، خنج ، بنارویه، لطیفی ، خور و بیرم است که بدلیل تمرکز بالای جمعیت در این مناطق می تواند عواقب فاجعه باری بدنبال داشته باشد .

وی در انتها یادآور شد: بهترین و موثرترین راهکار جهت کنترل بیماری و برون رفت از شرایط بغرنج کنونی ، مشارکت تک تک افراد جامعه در رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین انجام وظایف ذاتی سازمانهای دخیل در امر کنترل بیماری بر اساس رسالت و جایگاه قانونی شان می باشد .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین