سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

فعالیت 17 رسانه چاپی و برخط مجوزدار در لارستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۱۷ رسانه فعال و قانونی به صورت چاپی یا برخط که از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی …

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۱۷ رسانه فعال و قانونی به صورت چاپی یا برخط که از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  مجوز دریافت کرده‌اند در سطح لارستان فعالیت می کنند، گفت: البته تعدادی نیز در نوبت دریافت مجوز هستند که امیدوارم به زودی مجوز رسمی خود را اخذ نمایند و شروع به فعالیت کنند.

عنایت‌الله موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه مونسان قلم، پیامبران خرد و اندیشه اند، اظهار داشت: خبرنگاران وقایع نگارانی هستند که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و با همت و جهد خود جز در مسیر حق عدالت  و دانایی گام بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، افزود: برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته  که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه  از جان خود نیز دریغ نمی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تصریح کرد: خبرنگاران به راستی تجسم وظیفه شناسی مسئولیت و تعهد و مطالبه‌گری و زبان گویای جامعه هستند.

این مسئول با اذعان به اینکه در حال حاضر  تعداد ۱۷ رسانه فعال و قانونی به صورت چاپی یا برخط که از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  مجوز دریافت کرده‌اند در سطح لارستان فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: البته تعدادی نیز در نوبت دریافت مجوز هستند که امیدوارم به زودی مجوز رسمی خود را اخذ نمایند و شروع به فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود نزدیک به ۴۵ نفر خبرنگار وعکاس در ثبت اخبار لارستان فعال هستند، ادامه داد: هرچند تلاش برای تکمیل بانک اطلاعاتی از ابتدای فعالیت بنده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ادامه دارد.

موحدی با تأکید بر اینکه هرچند بر اساس قانون خبرنگاری از مشاغل سخت و اخیرا با توجه به شرایط کرونا  پر خطر نیز محسوب می شود، عنوان کرد: شرایط بیمه این قشر نیازمند به تاییدیه فعالیت از برخی ارگانها و موسسات از جمله خانه مطبوعات است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با ابرازامیدواری نسبت به فعال‌تر شدن خانه مطبوعات لارستان با همت و تلاش بیشتر خبرنگاران، یادآور شد: فعالیت بر اساس ضوابط و دارا بودن شرایط قانونی رسانه‌ها زمینه‌ساز رشد و تعالی بیشتر اقدامات است.

وی از برگزاری جلسات متعدد با اصحاب هنر و رسانه، مسئولین شهر و پیگیری موارد قانونی فعالیت‌ها رسانه خبر داد و گفت: از ابتدای شروع مسئولیت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، جهت‌دهی و سامان‌دهی علاقمندان به فعالیت‌های رسانه برای طی کردن مراحل اخذ مجوز را بکار گرفته‌ام و از همه رسانه‌ها بابت همکاری در این زمینه تشکر می‌کنم.

موحدی درخصوص نحوه پیگیری اخبار میلاد لارستان، اضافه کرد: با توجه به اشتراک روزنامه مکتوب میلاد لارستان، به طور مرتب روزنامه به اداره ارسال می‌شود و بیشتر از این طریق در جریان اخبار و اطلاعات قرار می گیرم.

وی ابراز امیدواری کرد: روز به روز شاهد پیشرفت دست اندر کاران روزنامه میلاد لارستان و همه فعالان عرصه خبر و رسانه لارستان باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین