چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار لارستان

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حمیدرضا قانعی…

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حمیدرضا قانعی به همراه سید رسول موسوی نژادیان و عبدالصمد سلیمانی معاون هنری و کارشناس امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که احمد علمدار و احسان طاهری معاونین فرمانداری ویژه لارستان نیز حضور داشتند، در خصوص مسایل و مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، فراهم شدن زیرساخت های فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان،تخصیص اعتبار برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در لارستان بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در حوزه محتوای انقلابی باید همه با هم همکاری کنیم، اظهار داشت: فرهنگ همواره از اولویت های گریز ناپذیر انقلاب اسلامی بوده است.

قانعی تاکید کرد: همه به این مهم واقفیم که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ منجر به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به شهرستان ها داشته ایم و الحمدلله بازخوردهای خوب و چشمگیری داشته ایم و این امر نوید بخش آینده ای درخشان خواهد بود.

قانعی با اشاره به تدوین نقشه مهندسی فرهنگی فارس در شورای فرهنگ عمومی استان افزود، شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها نقش بسیار جدی در جهت دادن به فعالیت های فرهنگی خواهد داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: در میان اصحاب فرهنگ و هنر ‌شهرستان لارستان استعدادهای ویژه ای داریم که در بخش های مختلف فرهنگی و هنری بخصوص سرود در سطح ملی نقش آفرین بوده اند و اگر برای تقویت زیرساخت های فرهنگی شهرستان تلاش کنیم، حتما در آینده ای نزدیک نتایج درخشانی خواهد داشت.

گفتنی است در این دیدار همچنین ارشادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و حجت اخوت مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس و جمعی از مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد لارستان نیز حضور داشتند و مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین