یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یک جوان لاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد

یک جوان لاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور معاون اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس، عنایت‌الله موحدی…

یک جوان لاری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، طی آئینی با حضور معاون اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس، عنایت‌الله موحدی بعنوان سرپرست جدید ارشاد لارستان معرفی شد.

پیش از این و به دنبال اتمام زمان ماموریت مجید حجتی، مهدی امیدبخش معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس با حفظ سمت از نزدیک به یکسال قبل عهده دار اداره ارشاد لارستان بود.

سرپرست جدید اداره فرهنگ لارستان، ساکن لار، دانش‌آموخته دکترای جامعه‌شناسی، مدرسِ دانشگاه و از فرهنگیان آموزش و پرورش لارستان است.

در این روز همچنین مجید حجتی و مهدی امیدبخش مدیران سابق و اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان توسط معاون اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از رییس و سرپرست سابق و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اظهار داشت: مسوولیت پذیری و حس مطالبه‌گری مردم، هنرمندان و خبرنگاران این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی بالاست، از این رو ضروری است که مسوولان و متولیان امر نیز این مولفه‌ها را همواره در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های سازمانی خود لحاظ کنند.

جلیل حسنی بیان داشت: در کنار برخی محدودیت‌ها، کمبودها و ضعف‌ها، یکی از شاخص‌های مثبت و ممتاز لارستان، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، نخبه، هنرمند و توانمند در عرصه‌های مختلف است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان مسائل فرهنگی و هنری لارستان را با حضور مدیر جدید جلو برد، افزود: ما اعتقاد داریم اگر مسائل فرهنگی اصلاح و بهینه شوند بر تمام ابعاد زندگی اجتماعی تاثیر خواهند داشت.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: امید می رود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در راستای دستورالعمل‌ها و چهارچوب و وظایفی که دارند گام هایی موثر بردارند و ارزش‌های دینی و انسانی و ارزشهای قابل قبولی که در لارستان همه بر روی آن توافق دارند که همان بحث نشاط و شادابی جوان‌ها است را مورد توجه جدی قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با برنامه‌ریزی‌های درازمدت بتواند نواقص و مشکلات را در این زمینه مرتفع نماید و برنامه ها و فعالیت های هنری را به سمت بهینه شدن پیش ببرد.

فرماندار ویژه لارستان خطاب به رئیس جدید گفت: در راستای جذب اعتبارات و بودجه بایستی بطور مستمر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعامل داشته باشد.

او با بیان اینکه ایجاد انگیزه، انسجام و ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری، در اولویت برنامه های مدیر جدید باشد، بر حمایت جدی از هنرمندان و اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: هنرمندان و رسانه زبان گویا و بهترین راه طرح مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و غیره در سطح جامعه هستند.

حسنی با بیان اینکه سایت های خبری غیرمجاز ساماندهی و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند؛ افزود: این تصمیم صرفا در راستای صیانت از حقوق، بسط و توسعه فعالیت رسانه‌های خبری با شناسنامه و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از نام رسانه‌های دارای مجوز اتخاذ می شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان با توجه به گستردگی، جمعیت و سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی این شهرستان بزرگ از بی ثباتی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گله کرد و گفت: انتظار می‌رود مسوولان فرهنگی استان فارس نسبت به اداره ارشاد لارستان توجه ویژه داشته باشند تا بتوان وظائف مهم خود را انجام دهند، چراکه لارستان شهرستانی حساس است و در این خصوص ثبات مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان لحاظ شود که این خود مهمترین دغدغه هنرمندان و رسانه است.

در ادامه این مراسم یوسفی نژاد و امید بخش معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مجید حجتی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و عنایت اله موحدی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

میلاد لارستان: انتظار می رود با حضور این مدیر جوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بتوان با حمایت مدیران استانی در تخصیص بودجه، نیرو و امکانات و همچنین پشتیبانی مدیران اجرایی، فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، هنرمندان و سایر نهادهای فرهنگی شاهد تحول و تحرک جهادی در زمینه فعالیت های فرهنگی لارستان بزرگ باشیم.

ف  ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین