چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

آغاز ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز

ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز کلید خورد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ به مناسبت دهه فجر کلنگ ساختمان مجموعه فرهنگی، هنری، اداری و آموزشی…

ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز کلید خورد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ به مناسبت دهه فجر کلنگ ساختمان مجموعه فرهنگی، هنری، اداری و آموزشی اوز که به همت شیخ عبدالقادر فقیهی و دیگر نیکوکاران با مشارکت اعتبارات دولتی ساخته می شود، به زمین زده شد.

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ا شاد اسلامی فارس در باره این پروژه گفت: ساخت این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۰۰۴ متر مربع و با زیر بنایی معادل ۱۲۰۰ متر مربع در ۳ فاز و در ۳ طبقه ساخته می شود.

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه خیر معادل ۱۲ میلیارد ریال به همت شیخ عبدالقادر فقهیی و دیگر نیکوکاران تامین شده است، افزود: براساس تفاهم نامه ای که در استانداری تنظیم شده پس از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه، سازمان برنامه و بودجه و استانداری برای تکمیل و تجهیز اقدام می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ا شاد اسلامی فارس از اختصاص چارت سازمانی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز سخن گفت و اظهار امیدواری کرد شهر اوز در سال ۱۴۰۰ بتواند عنوان پایتخت کتاب کشور را کسب کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین