یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سازماندهی ۳۱ تیم از بسیجیان برای کمک به امر واکسیناسیون در لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از سازماندهی ۳۱ تیم از بسیجیان برای کمک به امر واکسیناسیون در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از سازماندهی ۳۱ تیم از بسیجیان برای کمک به امر واکسیناسیون در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری به همراه سرگرد مکاری مسئول طرح شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان عصر دیروز با حضور در سالن شهید باقریه  از روند اجرای واکسیناسیون توسط بسیجیان بازدید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران بسیجی گفت: در لبیک به فرمان رهبر انقلاب و با آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی، مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان همه جانبه و با حداکثر توان خود به یاری کادر درمان و مبارزه با بیماری منحوس کرونا شتافته که یک محور آن کمک به کادر درمان در امر واکسیناسیون و تسریع در انجام آن است.

افسری افزود:در همین رابطه، ۳۱ تیم از بسیجیان لارستان جهت انجام واکسیناسیون در نوبت عصر سازماندهی شده اند  که امید است با تسریع در روند واکسیناسیون عمومی و اجرای طرح های مراقبتی، حمایتی و نظارتی که از دیگر محورهای طرح شهید سلیمانی است شاهد پیشگیری از شیوع کرونا، کاهش مبتلایان و در نهایت ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان با اشاره به رزمایش رحمت حسینی، از همه هیات مذهبی،هیئت امنای مساجد وپایگاه های مقاومت، مردم نوع دوست و خیرین نیک اندیش که  با مدیریت و هدایت نذورات ایام محرم جهت حمایت از بیماران کرونا، کمک هزینه درمان و دارو، خرید دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، تهیه بسته های ارزاق بیماران کرونازده و تهیه مایحتاج کادر درمان در حال حماسه سازی دیگری در خطه لارستان بزرگ هستند کمال تشکر و قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین