شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
حسینی با مردم منطقه آشناست...

معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب شد

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس حجت الاسلام رئیسی طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب…

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس حجت الاسلام رئیسی طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد. او مسئولیت‌هایی همچون وزارت ارشاد دولت دهم، قائم مقامی وزیر علوم در دولت نهم و نمایندگی دوره پنجم مجلس و دبیر کل دانشگاهیان کشور را در کارنامه خود دارد.

وی در سال ۱۳۹۱ و در دوره ای که  وزیر ارشاد دولت دهم بوده در سفری به لارستان طی دیدار با آیت الله آیت اللهی امام جمعه فقید لارستان و آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در لارستان به دعوت نماینده وقت مردم در مجلس در مراسم نکوداشت پرفسور ارفعی در اوز نیز حضور یافته بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با آشنایی نسبت به سیدعبدالحسین لاری  چندی پیش با اشاره به آینده بینی این عالم مبارز اظهار داشته بود:” عالم مبارزی همچون آیت‌الله سید عبدالحسین لاری که با اعتقاد به ولایت ‌فقیه در اواخر دوره قاجار در خطه لارستان حکومت اسلامی تشکیل داد به این باور است که «امروز آنچه پول از بلاد اسلامیِ به بلاد خارجی می‌رود اعانت به اعداء دین و استعداد کفار است برای ریختن خون اسلام و مسلمین، پس حرام است» ایشان استفاده از کالای خارجی را فقط در صورت عدم وجود اشیای وطنی و ازباب اضطرار جایز می‌داند”

بر این اساس باید گفت شخص معاون امور مجلس رئیس جمهور با منطقه لارستان و علمای منطقه و خلق و خوی مردم منطقه آشنایی دارد.

 

 

 

€

 

 

 

 

 

€

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین