جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پاسخ مدیر مخابرات لارستان درخصوص مشکلات شهرک دادگستری لار و روستای جهادآباد جویم

مدیر مخابرات لارستان درخصوص مشکلات مطرح شده در زمینه تلفن ثابت و اینترنت شهرک دادگستری لار و روستای جهادآباد جویم پاسخ داد. به گزارش میلاد لارستان، مخاطبان شهرک دادگستری شهر…

مدیر مخابرات لارستان درخصوص مشکلات مطرح شده در زمینه تلفن ثابت و اینترنت شهرک دادگستری لار و روستای جهادآباد جویم پاسخ داد.

به گزارش میلاد لارستان، مخاطبان شهرک دادگستری شهر لار و روستای جهادآباد بخش جویم با انتشار مطالبی درخصوص مشکلات تلفن ثابت و اینترنت در این مناطق گلایه‌هایی داشتند که این موضوع از سوی خبرنگار میلاد لارستان از مدیر مخابرات لارستان مورد پیگیری قرار گرفت. در زیر ابتدا متن مخاطبان و سپس پاسخ این مسئول آورده می‌شود:

شهرک دادگستری شهر لار هنوز تلفن و اینترنت ندارد

یک سال است در شهرک دادگستری زندگی می‌کنیم اماعلی‌رغم پیگیری‌های دهیاری روستای بائن و وعده‌های ریاست مخابرات شهرستان لارستان هنوز هیچ خط تلفنی برای این شهرک کشیده نشده است..

سال گذشته نیز برای کلاس‌های مجازی مدارس خیلی مشکل داشتیم و امسال هم که نزدیک سال تحصیلی هستیم هنوز مشکل ما برطرف نشده است.

روستای جهادآباد بخش جویم فاقد تلفن ثابت و اینترنت است

روستای جهادآباد بخش جویم لارستان در فاصله ۳ کیلومتری از شهر جویم فاقد تلفن ثابت و اینترنت است.

با توجه به نزدیک بودن زمان شروع مدارس و نیاز به آموزش مجازی به علت کرونا لازم است که مسئولین مربوط چاره‌جویی کنند و حداقل مشکل اینترنت این روستا را برطرف سازند.

 

پاسخ مدیر مخابرات لارستان

در این زمینه غلامرضا فروزش مدیر مخابرات لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: در خصوص توسعه تلفن ثابت در نقاط روستایی، آنچه مخابرات منطقه فارس به ما ابلاغ کرده، این است که مخابرات ایران در نقاط روستایی تعهد توسعه ندارد و از سال گذشته تاکنون هیچگونه کابلی جهت توسعه شبکه تلفن ثابت روستایی در اختیار مدیریت مخابرات لارستان قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات آنتن دهی و اینترنت همراه اول، قبلاَ هم بارها اعلام شده، باز هم عرض می کنیم که حتماَ مشترکین شکایتهای خود را از طریق سامانه ارتباط مشتریان همراه اول به شماره ۹۹۹۰ یا سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و فرکانس های رادیویی به شماره ۱۹۵ ثبت کنند، افزود: مشترکان به این ترتیب می‌توانند بعنوان مستندات قابل رسیدگی به مکاتبات و پیگیری های مدیریت مخابرات لارستان، یاری رسانند.

این مسئول با ابراز تأسف نسبت به اینکه مشترکین عمدتاَ با این گام اول آشنا نیستند یا سهل انگاری می کنند، خاطر نشان کرد: برای پوشش شهرک دادگستری بائن، طرح نصب یک سایت در مجاورت بازار بزرگ لارستان در دست بررسی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران است و در صورت نصب این سایت مشکل شهرک مذکور حل خواهد شد.

مدیر مخابرات لارستان با بیان اینکه برای شهرک جهاد آباد جویم نیز، برنامه افزایش پهنای باند سایت شهرداری جویم در دست اقدام است که در صورت تامین تجهیزات از سوی همراه اول، تا قبل از بازگشایی مدارس این طرح اجرا خواهد شد، اضافه کرد: برای هر دو مورد فوق و بسیاری از مشکلات دیگر همراه اول در منطقه، روزانه و بصورت مستمر در حال پیگیری هستیم و امیدواریم با شروع بکار دولت جدید گشایش هایی در این زمینه حاصل شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین