سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

دوره آموزشی “پاتوق مهارت پیش از ازدواج” در لارستان برگزار می شود

مسئول اجتماعی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج خبر داد. علیرضا پیرمراد در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان با تاکید بر اهمیت…

مسئول اجتماعی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج خبر داد.

علیرضا پیرمراد در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان با تاکید بر اهمیت مقوله ازدواج و لزوم برنامه ریزی برای تسهیل در امر تشکیل خانواده برای جوانان اظهار داشت: همه افراد، پیش از ازدواج تصویری رویایی را برای خود تصور می‌کنند که بعد از ازدواج هیچ مشکلی وجود ندارد و همه کارها به اصلاح روی غلطک می افتد.

وی افزود: اما واقعیت امر چنین نیست مراجعات مردمی به دادگاه های خانواده و همچنین به مشاورین ما در مجموعه مهرورزان اجتماعی لارستان و کارگروه تخصصی حکمیت حاکی از آن است که متاسفانه ازدواج های هیجانی، عدم مشاوره و مهارت پیش از ازدواج عامل مهمی است که زندگی ها را به حاشیه رانده و در نهایت طلاق محکوم به طلاق می شوند.

مسئول اجتماعی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه عدم مهارت و آموزش پیش از ازدواج عامل ازدواج ها بر پایه هیجانات و احساسات زودگذر و بدون شناخت کافی است،تصریح کرد: مهارت های پیش از ازدواج به جوانان در شرف ازدواج کمک می‌کند تا با واقعیت های زشت و زیبای ازدواج روبرو شوند و بعد از درک این واقعیت ها تصمیم نهایی خود را بگیرند.

پیرمراد با اذعان به اینکه طی سلسله کلاسهایی از طرف مجموعه مهرورزان اجتماعی لارستان دوره مهارتی و آموزشی پیش از ازدواج با عنوان “پاتوق مهارت های پیش از ازدواج” با حضور اساتید مجرب جهت جوانانی که قصد ازدواج دارند، برگزار می شود، خاطر نشان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این دوره تا ۲۰ شهریورماه با ارسال عنوان “مهارت زندگی” به شماره ۰۹۳۳۷۹۲۴۸۸۴ در پیام رسان واتساپ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با اذعان به اینکه کلاسهای این دوره از هفته پایانی شهریورماه به شکل حضوری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی تعداد شرکت کنندگان در این دوره حداکثر ۳۰ نفر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین