سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 26

نامه ی دلسوزانه جمعی از جوانان لارستان به خیرین و نیک اندیشان لارستانی عزیز

چندی پیش در سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا(س) جمعی از جوانان لارستان دردنامه ای دلسوزانه را برای میلاد لارستان ارسال نمودند. اما در آن موقع به دلیل حضور…

چندی پیش در سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا(س) جمعی از جوانان لارستان دردنامه ای دلسوزانه را برای میلاد لارستان ارسال نمودند. اما در آن موقع به دلیل حضور استاندار فارس و شلوغی برخی اخبار،‌این موضوع  انتشار نیافت. به هر حال ضمن پوزش از ارسال کنندگان این دردنامه،‌متن ارسالی را در ادامه می خوانیم.

نامه ی دلسوزانه جمعی از جوانان لارستان به خیرین و نیک اندیشان لارستانی عزیز
سلام و علیکم

در ابتدا بابت همه ی زحمات و سخاوتمندی هایی که عمری است از خود بخرج داده اید و هر جا که نیاز بوده است به داد این مردم رنج دیده و مستحق لارستان شتافته اید تشکر می کنیم . تشکر میکنیم و از صمیم قلب نیز از خداوند آمرزش و عاقبت به خیری شما و خانواده هایتان را آرزومندیم. امروز نیت کرده ایم در عوض همه ی ناملایماتی که در این مسیر متحمل شده اید از شما تشکر کنیم.

خبر بی انصافی دولت به اعتماد و زحمات خیرین لارستان ، بی تفاوتی دولت به پروژه ها و لطف مکرر شما خیرین که شده است حقی مسلم برای دولت که کار به جایی رسیده است که پروژه های عمرانی به شرطی در شهرستان لارستان مصوب می گردد که می بایست سهمی از خیرین در آن دیده شود، برخلاف اقدامات و خدمات تمام دولتی دولت در سایر شهرستان های همجوار و کشور و چه بسیار خدماتی که از نیت خیرخواهانه ی شما سکوی رزومه سازی های برخی مدیران نالایق در شهرستان شد.

اما سخن ما جوانان شهرستان با شما نیک اندیشان که سال های طولانی است از آب آشامیدنی تا معیشت و درمان مردم مظلوم لارستان را فراهم نموده اید.

در سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا یگانه دردانه های عالم که مزین بنام روز ازدواج شده است آن گلایه را باید به کجا ببریم که هیچ نهادی در این شهر نه به فکر جوانان و نه به فکر ازدواج ما جوانان این خطه است.
روی صحبت هایمان با ناامیدی به سوی شماست. مشکل ازدواج، مسکن، جهیزیه، شغل و مراسم و …

هزینه های سرسام آور شروع زندگی حداقلی با کم ترین سطح توقع در این وانفسای گرانی و فشار اقتصادی روز به روز خاطر ما جوانان و خانواده هایمان را آزرده و لحظه به لحظه ما را از تصمیم بر تشکیل خانواده دور می کند. بی نظارتی بر بازار آرایشگاه ها ، مزون های عروس، سالن های عروسی و … ، ازدواج را در ذهن ما به یک رویا مبدل نموده است .

از بازار مسکن نیز که گوییم با گشت و گذاری ساده رشد قارچ گونه ی بنگاه های مشاوراملاک در لار را مشاهده می کنید که کار به جایی رسیده است که اگر در محله و کوی برزنی سوپری محله برای مایحتاج ضروری زندگی یافت نشود حتما ،حتما در یک نگاه مشاوراملاک در انتهای کوچه قد علم کرده است و دلالی های، بی نظارتی که در پس سود با معامله هایی غیر متعارف تنها و تنها رویای و آرزوهای زوج های جوان به باد فنا می رود.

نیک اندیشان لارستانی عاجزانه خواهش داریم در کنار تمامی تلاش های بی دریغ و زحمتی که برای رفاه همشهریان خود به انجام می رسانید و چه بسیار که زحمات شما به ناسپاسی و بی احترامی متولیان امر منجر می شود، نگاه فعالیت های خیرخواهانه ی خود را کمی به سمت و سوی تسهیل ازواج جوانان این شهر اعم از اقداماتی برای آسان تر و ارزان تر کردن شروع زندگی ها از قبیل ، تامین مسکن های اجاره ای ارزان قیمت برای شروع یک زندگی، ایجاد سالن های عروسی جهت رفاه زوج های جوان ، وام های قرض الحسنه و… نمائید.

امام موسی کاظم (ع) می فرماید: سه گروه روزی که هیچ سایه ای جز سایه خدا نیست زیر سایه عرش خدا قرار می گیرند: کسی که زمینه ازدواج برادر مسلمان خود را فراهم آورد یا به او خدمت کند یا راز او را بپوشاند. و امام صادق (ع) فرمود: هرکس زمینه ازدواج مجردی را فراهم کند، از کسانی است که خدا در روز قیامت به او نگاه لطف آمیز می کند..

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین