شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان در لارستان برگزار شد

  جشن ۵۰ زوج جوان لارستانی به همت مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی(منیری) و دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

 

جشن ۵۰ زوج جوان لارستانی به همت مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی(منیری) و دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان در لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری، دکتر محسن سلمانپور رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان، حاج محمد ابراهیم منیری و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم درمجتمع فرهنگی ورزشی طوبی(منیری) شهر لار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار ویژه لارستان گفت: جوانان برای هر جامعه فرصتی هستند و چرخ های اقتصادی کشور را با اندیشه و تفکر نو به گردش در می آورند.

وی افزود: جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی واقتصادی نشاط جامعه را بیشتر می کنند و اگر جامعه ای از فرصت جوان بودن آن استفاده کند راه تعالی و پیشرفت را در پیش خواهد گرفت.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: برای رسیدن به برنامه چشم انداز کشور و رسیدن به قله های رفیع پیشرفت و مطرح شدن در عرصه های جهانی باید زمینه نشاط جوانان را در جامعه فراهم کرد.

دهقان خطاب به زوج های جوان گفت: جوانان باید در زندگی مشترک، گذشت را مبنای زندگی خود قرار دهند و با صبر، محبت و متانت سختی های زندگی را به فرصت تبدیل کرده و از زندگی مشترک لذت ببرند.

وی با بیان اینکه خانواده مهمترین مکتب خودسازی است،گفت: جایگاهی زیباتر از خانواده نیست و خانواده محبوبترین بنای خداوند متعال است.

سخنرانی دکتر کریمی روانشناس، اجرای استندآپ کمدی، موسیقی و مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

آیین جشن ۵۰ زوج جوان لارستانی به همت مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی(منیری) و دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین