چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شروع طرح مهرواره اوج در لارستان

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: امامان محله و ائمه جماعات لارستان بزرگ به امر امام جامعه لبیک گفتند و مهرواره اوج را شروع کردند.  حجت الاسلام اقبالی  در گفت‌وگو…

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: امامان محله و ائمه جماعات لارستان بزرگ به امر امام جامعه لبیک گفتند و مهرواره اوج را شروع کردند.

 حجت الاسلام اقبالی  در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه امامان محله و ائمه جماعات لارستان بزرگ به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای لبیک گفتند، اظهار داشت: در راستای سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ که فرمودند این نهضت احسان عمومی، نهضت مواسات بایستی ادامه پیدا کند.باید این نهضت مجددآ اوج بگیرد، به نظر من مرکز هم بایستی مساجد باشند.

وی افزود: به همین منظور مهرواره اوج در سراسر کشور شکل گرفته و مبلغین و ائمه جماعات کشور در لبیک به خواسته امام جامعه و در قالب مهرواره اوج اماده اند نهضت مواسات اوج پیدا کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه مساجد لارستان و ائمه جماعات با توجه به ظرفیت بالایی که دارند و باهمکاری هیئت امناهای مسجد، پایگاههای مقاومت، کانونهای فرهنگی و ظرفیت مردم عزیز و خیرین بزرگوار می‌توانند مساجد را پایگاه این مهرواره قرار دهند و با شعار ارتقای خدمت رسانی مساجد طراحی و عملیاتی کنند، تصریح کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای عمل سنت انسانی و اسلامی مواسات و همدلی، همزمان با دیگر شهرستانها مهرواره اوج  در مساجد لارستان  آغاز شده است و امید میرود که با همدلی و کمک مردم عزیز و خیرین به اوج برسد.

این مسئول ادامه داد: این مهرواره از ابتدای شهریور در مساجد شهرستان آغاز  و تا ۲۳ آبان ماه همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع)  ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در این طرح روحانیون و ائمه جماعات در محلات اقدام به شناسایی خیرین و معتمدین خواهند کرد و با این کار می توانند زمینه کمک به اقشار نیازمند را فراهم آورند.

حجت الاسلام اقبالی عنوان کرد: در این طرح معنوی و خیرخواهانه تلاش بر آن است که ضمن شناسایی افراد خیر، نسبت به ارتقای جایگاه مساجد در محلات تلاش شود و به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر کمک شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین