پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

«لارستان» می‌سوزد و فریاد رسی ندارد

علی‌رغم نگارش مستمر در طول دوره نمایندگی‌های دهم و یازدهم، مبنی‌بر تاسیس اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای لارستان و دو بانده کردن راه جهرم- لار- بندرعباس که شریان حیاتی اتصال شمال و…

علی‌رغم نگارش مستمر در طول دوره نمایندگی‌های دهم و یازدهم، مبنی‌بر تاسیس اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای لارستان و دو بانده کردن راه جهرم- لار- بندرعباس که شریان حیاتی اتصال شمال و جنوب کشور و کوتاه‌ترین مسیر اتصال فارس به استان هرمزگان محسوب می‌شود و روزانه بیش‌از ۲۰۰۰ ماشین سبک و سنگین در این جاده جولان می دهند و به‌خاطر خطرات ممتد و کشتار و مجروح شدن متوالی مسافران و داغ‌دار شدن خانواده‌ها به جاده مرگ شهرت یافته، متأسفانه با قول و قرارهای خیالی سرگرم شده‌ایم و از انجام عملیات جاده‌ای خبری نیست.

 درمورد تاسیس اداره‌کل حمل ‌و نقل جاده‌ای، که حق روشن لارستان است و هر مقام و مسئولی مانع‌تراشی کند باید با دلایل متقن پاسخ داده شود و بداند تضییع حقوق مردم، سقوط به جهنم هوی به دنبال دارد.

نماینده مردم لارستان، خنج ،گراش و اوز،  ائمه جمعه شهرستان‌ها، فرمانداران شهرستان‌های چهارگانه و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به‌جد از وزیر محترم راه بخواهند و این خواسته را تسریع نموده و عدالت را اجرا و یأس را به امید مبدل سازند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “«لارستان» می‌سوزد و فریاد رسی ندارد”

  1. مصطفی گفت:

    چرا از مصوبات مسکوت مانده ی ادارات کل جهادکشاورزی و صنعت و معدن و تجارت جنوب فارس که نقش بسزایی برای خودکفایی کشاورزی و کمک به کشاورزان محروم و همچنین ایجاد صنایع و اشتغالزایی برای جوانان منطقه دارد . صحبتی به میان نمی آورید؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین