شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیمانکار زمین چمن بیرم تا 30 شهریور مشخص می شود

بررسی مسائل و مشکلات ورزش بخش بیرم   به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان لارستان در محمدحسن طیبی جلسه ای با حضور مسوولین،…

بررسی مسائل و مشکلات ورزش بخش بیرم

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان لارستان در محمدحسن طیبی جلسه ای با حضور مسوولین، هیئتهای ورزشی، شوراهها و دهیاران بخش بیرم برگزار کرد.

در این دیدار طیبی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای ورزشی در بخش بیرم از هیئتها و شورا و دهیاران ورزشی که با توجه به کمبود امکانات ورزشی و مالی در عرصه ورزش خدمت می کنند، در نشست صمیمی به هر یک از موضوعات و مشکلات حاضرین درجلسه گوش کرد و به آنان قول مساعد جهت رفع مشکلات آنان را داد.

سپس در ادامه جلسه از هیئتهای ورزشی و دهیاران فعال منطقه با حضور امام جمعه  بخشدار و نماینده ورزش و جوانان بخش بیرم تقدیر و تشکر بعمل آورد.

پایان بخش این سفر بازدید از اماکن ورزشی بخش و روستاهای بیرم بود.

در حاشیه این سفر رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین مراحل زمین چمن بیرم، گفت: براساس آخرین اخبار باتوجه به دستورات معاونت فنی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس ،۳۰ شهریورماه جاری پاکت های مناقصه زمین چمن بیرم باز و پیمانکار مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقرر شده تا بلافاصله بعد انتخاب  پیمانکار جهت نصب چمن به بیرم اعزام شود، افزود: تمام تلاش همه ما از جمله مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نماینده مردم در مجلس این است که در هفته تربیت بدنی ( ۲۶ مهر تا ۲ آبان) این زمین چمن افتتاح و مورد استفاده جوانان این منطقه قرار گیرد ولی اگر نشد حداکثر تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین