پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مطالبات ورزشی لارستان روی میز مدیران ارشد وزارت ورزش

فرماندار ویژه لارستان با مدیران کل دفتر توسعه ورزش های همگانی، دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی و معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در تهران دیدار و گفتگو…

فرماندار ویژه لارستان با مدیران کل دفتر توسعه ورزش های همگانی، دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی و معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در تهران با دکتر علی خلیلی مدیرکل دفتر توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، حمید شکیبا مهر مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی کشور و میرهادی قره سیدرومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار در خصوص تامین اعتبار برای کفپوش سالن ورزشی و تجهیزات مجموعه ورزشی بنارویه، تامین اعتبار برای استادیوم تختی شهر لار، تکمیل رختکن و ساختمان اداری خانه تنیس روی میز لارستان، تکمیل مجموعه ورزشی شهر خور، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی بخش های مرکزی، بیرم و صحرای باغ بخصوص زمین های چمن مصنوعی و اختصاص پکیج ورزشی برای هیئت های ورزشی کل شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی کشور و معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان هم در سخنانی قول مساعد دادند که مطالبات مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را پیگیری و اجرایی کنند.

در این نشست محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و امید کریمی خشنود رییس شورای اسلامی شهر بنارویه نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین