شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استخر شهرقدیم لار به شکل سرپوشیده ساخته می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده استادیوم تختی شهرقدیم نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته، گفت: امیدواریم با پیگیری های نماینده مردم از…

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده استادیوم تختی شهرقدیم نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته، گفت: امیدواریم با پیگیری های نماینده مردم از بودجه وزارت نفت نیز مبالغی به این پروژه اختصاص یابد تا شاهد بهره برداری از استخر سرپوشیده شهرقدیم نیز باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، نشست اصحاب خبری و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن کنفرانس فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این نشست رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه  همه ساله سعی داشته ایم تا جوابگوی سوالات خبرنگاران باشیم و از انتقادات و پیشنهادات آنان بهره ببریم، اظهار داشت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش با پیگیری های نماینده و فرماندار صورت گرفته است.

محمدحسن طیبی با اشاره به اینکه طی امسال مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ با مساعدت فرمانداری ویژه لارستان به ورزش اختصاص یافته که اتفاق خوبی قلمداد می‌شود، افزود : دو مورد از پروژه های بسیار مهمی که در دست اقدام داریم یکی ایجاد سالن اختصاصی چند منظوره برای بانوان است و در حال حاضر مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت سالن بانوان اختصاص یافته و امیدواریم با پیگیری از اداره کل ورزش و جوانان فارس و اعتبارات نفت و گاز این مهم به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده استادیوم تختی شهرقدیم نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری های نماینده مردم از بودجه وزارت نفت نیز مبالغی به این پروژه اختصاص یابد تا شاهد بهره برداری از استخر سرپوشیده شهرقدیم نیز باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: مبلغ ۶ میلیارد تومان نیز از سمت استانداری جهت ایجاد زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای لارستان اختصاص یافته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین