یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مبلغ ۲۴ میلیارد ریال برای شروع احداث استخر شهرقدیم اختصاص داده شد

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه امسال مبلغ ۲۴ میلیارد ریال برای شروع احداث استخر شهرقدیم اختصاص داده شد، گفت: در تلاشیم اعتبارات بیشتر برای ساخت این طرح مهم جذب…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه امسال مبلغ ۲۴ میلیارد ریال برای شروع احداث استخر شهرقدیم اختصاص داده شد، گفت: در تلاشیم اعتبارات بیشتر برای ساخت این طرح مهم جذب کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، زهره جعفری ، مریم حاجیان و محمود لادنی رییس، نائب رییس و دبیر هیات شنا، شیرجه و نجات غریق لارستان به همراه صدری سدره نشین مدیر مجموعه استخر محمدی با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، دومین نشست خود را در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ترتیب دادند.

در این نشست که محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و داود عسکرپور معاون اداره نیر حضور داشتند، ابتدا اعضا هیات شنا و نجات غریق شهرستان مسائل و مشکلات این هیات را مطرح کردند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: در صدد هستیم با اراده ای قوی و گامی مستحکم در راستای ارتقای سطح ورزش منطقه لارستان بزرگ نقش آفرینی کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی هیات های ورزشی باید تلاش در جهت ایجاد پرورش استعدادها و تجلی و شکوفایی ظرفیت های نهفته جوانان و نوجوانان شهرستان همراه با تعمیم فرهنگ ورزش باشد.

دهقان تاکید کرد: حمایت از ورزش به نوعی سرمایه گذاری برای تربیت نسلی پویا و جامعه ای با نشاط است که آن را تکلیف خود می دانیم و برای تحقق آن در حد توان و ظرفیت خود تلاش خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در لارستان بار دیگر با بیان اینکه می بایست بصورت مستمر کارگاه های آموزشی ویژه مربیان و شناگران در لارستان برگزار شود، افزود: تلاش می شود بزودی مجوز مدرسه شنا برای برادران و خواهران در لارستان گرفته شود.

وی بار دیگر از اعضا شنا شهرستان خواست که همیشه به روز باشند و بصورت مستمر و منظم آموزش های لازم در خصوص شنا و نجات غریق فرا گیرند تا بازیکنان نیز از آنها الگوبرداری کنند و روز به روز قوی شوند و در ادامه بازیکنان نیز تمرین های خوب، منظم، سخت و محکم داشته باشند تا در میادین مختلف استانی و ملی بدرخشند و مهمتر اینکه به تیم ملی دعوت شوند.

فرماندار ویژه لارستان از اعضا هیات شنا و مدیران استخر شهرستان خواست که با تعامل و همدلی بیشتر فعالیت خود را ادامه دهند و از اختلافات دوری کنند.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به دغدغه مهم مردم شهرقدیم لار از نبود استخر گفت: امسال مبلغ ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان، برای شروع احداث استخر شهرقدیم اختصاص داده شده است که بزودی نقشه آن طراحی و شروع به کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این طرح کد گرفته شده است، از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست که پیگیری های تسریع در تهیه نقشه و اجرایی کردن این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دهقان این را هم گفت که برای جذب اعتبارات بیشتر برای استخر شهرقدیم لار با رایزنی سازمان برنامه و بودجه و از طرق های مختلف تلاش خواهیم کرد.

به گفته خانم زهره جعفری رییس هیات شنا لارستان هم اکنون بیش از ۱۳۰ نفر عضو هیات شنا، شیرجه و نجات غریق لارستان هستند.

وی تصریح کرد: در یکسال اخیر بیش از ۱۰۰۰ نفر آموزش شنا و نجات غریق زیر نظر ۶۵ مربی و ۸۰ ناجی دیده اند.

جعفری این را هم که بزودی ارتقاء درجه مربی گیری شنا از ۳ به ۲ در لارستان انجام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مبلغ ۲۴ میلیارد ریال برای شروع احداث استخر شهرقدیم اختصاص داده شد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر فرماندار دلسوز و جهادي لارستان بزرگ

  2. شهروند ۱ گفت:

    یک پیشنهاد ،در صورتی که بتوان استخر شهر قدیم رو به صورت رو باز ولی مدرن تر تعمیر و تجهیز کرد بنظرم کار بهتری خواهد بود بلاخر استخرهای رو باز جذابیت های خواص خود را دارد ،البته میشه برای زمان های ظهر از سایه بانهای متحرک استفاده کرد ( البته این فقط یک نظر و پیشنهاد هست )

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین