جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

استخر شهرقدیم بازسازی می‌شود

فرماندار ویژه لارستان گفت: به دنبال این هستیم که با کمک خیرین و دولت بصورت مشارکتی در راستای بازسازی استخر شهرقدیم و همچنین احداث استخر در روستای باغ بخش صحرای…

فرماندار ویژه لارستان گفت: به دنبال این هستیم که با کمک خیرین و دولت بصورت مشارکتی در راستای بازسازی استخر شهرقدیم و همچنین احداث استخر در روستای باغ بخش صحرای باغ و توسعه استخر مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار اقدام نماییم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، زهره جعفری ، خانم حاجیان و محمود لادنی رییس، نائب رییس و دبیر هیات شنا، شیرجه و نجات غریق لارستان به همراه خانم استاد نائب رییس نجات غریق شهرستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان نشستی را در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ترتیب دادند.

در این نشست که محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و داود عسکرپور معاون اداره نیر حضور داشتند، ابتدا اعضا هیات شنا و نجات غریق شهرستان مسائل و مشکلات این هیات را مطرح کردند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه هیات شنا و نجات غریق لارستان، هیاتی پویا و زنده است، گفت: در راستای تقویت هیات شنا شهرستان ماهیانه جلسه تخصصی برگزار خواهد شد تا مسائل و مشکلات این هیات به حداقل برسد.

داریوش دهقان تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با کمک خیرین و دولت بصورت مشارکتی در راستای بازسازی استخر شهرقدیم و همچنین احداث استخر در روستای باغ بخش صحرای باغ و توسعه استخر مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی شهر لار اقدام نماییم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و با توجه به وجود زیرساخت های لازم در شهرستان بزرگ لارستان، از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که اردوی تیم ملی شنا را در این منطقه برگزار کند.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه می بایست بصورت مستمر کارگاه های آموزشی ویژه مربیان و شناگران در لارستان برگزار شود، افزود: هیات شنا لارستان تلاش کند ۲ مدرسه شنا برای برادران و خواهران در لارستان راه اندازی کند.

وی بار دیگر از اعضا شنا شهرستان خواست که همیشه به روز باشند و بصورت مستمر و منظم آموزش های لازم در خصوص شنا و نجات غریق فرا گیرند تا بازیکنان نیز از آنها الگوبرداری کنند و روز به روز قوی شوند و در ادامه بازیکنان نیز تمرین های خوب، منظم و مستمر داشته باشند تا در میادین مختلف استانی و ملی بدرخشند و مهمتر اینکه به تیم ملی دعوت شوند.

هم اکنون بیش از ۱۳۰ نفر عضو هیات شنا، شیرجه و نجات غریق لارستان هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استخر شهرقدیم بازسازی می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    امید است این قول و وعده ها عملی شود و درحد گزارش تصویری نماند . انشاالله وشما روزنامه میلاد همانطوریکه گزارش تصویری و قولهای مسولین منتشر میکنید تا حصول نتیجه قولهای داده شده را پیگیری کنید . با تشکر

  2. ناشناس گفت:

    فرماندار لارستان
    مردی برای تمامی فصول
    و مردی فقط برای عکس گرفتن….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین